keskiviikkona, maaliskuuta 19, 2008

Sosiaalisuuteni

Eilinen ilta töissä ja niin myös tänään ja huomenna. Tämän aamun aloitin äidinkieltä opiskelemalla mutta se loppui lyhyeen kun uusin Soundi postiluukusta tipahti. No pääsiäisen pyhinä lueskelen sitten enemmän kun ne varmaankin täällä omissa oloissani vietän.

No enhän minä nyt mitään kirjoitettavaa keksinytkään vaikka aluksi niin luulin.

Jos sitä pohtis vaikka jotain elämää suurempaa. Vaikka sosiaalisuuttani.

Olenko minä oikeasti miten sosiaalinen ihminen? En minä paljon missään ihmisten ilmoilla liiku tai muutenkaan kovinkaan paljon aikaa toisten ihmisten kanssa vietä. Enkä oikein helposti mielestäni uusiin ihmisiin tutustu. Töissäkään en kovin monelle ole jutellut. Oikeastaan oikein juttelemalla jutellut en ole kuin sille varatulle Nightwish-tyttöselle. Olen kauhean ujo aloittamaan juttelua kenenkään kanssa mutta kyllä minä aika helposti sitten juttuun tulen melkein kaikkien kanssa. Töissäkin kun joutuu/pääsee juttelemaan eri ihmisten kanssa niin kyllä siinä yllättävän helposti osaan olla ihan oma itseni enkä jännitä yhtään. Kyllä minä taidan tykätä tehdä sellaista työtä jossa saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. Mutta sitten taas en kovasti kyllä tykkää mennä ikinä sellaisiin tapahtumiin missä olisi paljon ihmisiä. Olen kyllä muutenkin todella huono lähtemään minnekään. Olen ollut aina sellainen. Vaikka kyllä minä yleensä viihdyn sitten vaikka missä. Mutta se lähteminen...

Ei tästä nyt mitään järkevää taas syntynyt. Ajatukset harhailee. Paras ehkä lopettaa tältä kerralta.

Humppa Soi: Ayreon: Across The Rainbow Bridge

Elämässäopittua: Ayreonia pitäis ostaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tää pääsiäisen tienoo saa näköjään immeiset pohtimaan paljoltikin kaikenlaisia syntyjä syviä sun muuta...

manninen kirjoitti...

Sun sosiaalisuudesta on hankala sanoa mitään raskauttavaa, sillä tunnen sut vähän liian hyvin. Mutta sen voin kyllä allekirjoittaa että tulet heti juttuun ventovieraiden tyypien kanssa...(Tuli mieleen se viinirypäle episodi opistolla jne.) Ja palveliammatti sopii sulle. Sen näki jo Onnimannissakin. Jätkä oli kuunon lähikauppias.

Mimmu kirjoitti...

Vaikutat mun mielestä sellaiselle pikkaisen ujohkolle, empaattiselle ja oikeassa paikassa sosiaaliselle pojalle vai mieheksikö voisi jo sanoa :)
Et ole suunapäänä mikä on hyvä asia, mutta sanot kun on asiaa.

Wille kirjoitti...

Lumi: Tai sitten se on se kun ei ole muutakaan keksi.

Manninen: Kyllähän sitä nyt viinirypäleitä vieraille miehille ilolla syöttää.

Mimmu: Ujohko kyllä, empaattinen on jo sanana liian vaikea minulle, oikeassa paikassa sosiaalisesta en osaa sanoa mitään. Ja voi minua pojaksi sanoa tai oikeastaan ihan miksi vaan haluaa.

Jos sanoisin vain silloin kun on asiaa niin minua luultaisiin varmaan mykäksi.

generated by sloganizer.net