maanantaina, maaliskuuta 10, 2008

Mitä minä sinusta ajattelen?

Töihin tänään taasen tallustan ja nythän on hyvä aika laittaa tänne blogille tällainen hauska kyselyhommeli jonka Mymskältä bongasin. Homman nimi on seuraava:

Ilmoita kommenttina jos haluat että kerron sinusta seuraavilla ohjeilla:

1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.

Humppa Soi: Finntroll: Asfågelns Död

16 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa aika jänskälle joten mä voisin haluta kokeilla :)

Minja kirjoitti...

Mä kans!

Tiina kirjoitti...

Kerro, kerro!

Pistaasi kirjoitti...

Liityn jonoon =)

manninen kirjoitti...

Kebabranskalaiset ja puolen litran maito kiitos

Akkiki kirjoitti...

Mää tahtoo myös! Työllistämme Willen moneksi illaksi ry:stä Annika iltaa :)

Eilen muuten junassa istuessani (Haapamäeltä Tampereelle) mietin, että periaatteessa olisi mahdollista joskus eksyä samaan junaan (jos oot esim. Seinäjojelta Treelle menossa), mutta eihän sellaista tapahdu. Luin sit koko matkan Harry Pottheadia. Et niin.

Akkiki kirjoitti...

Sori mun tooodella järkevä kommentti. En ikinä koskaan milloinkaan jossittele :D

Akkiki kirjoitti...

Saaks kolmannella kommentilla superpitkät vastaukset? pliis...

Anonyymi kirjoitti...

MÄ KANS, MÄ KANS!!!

-S-

Thundercat kirjoitti...

i am omraj

Maria kirjoitti...

Nonni! Vastapalvelusta vonkaamassa...

Wille kirjoitti...

Onpas täällä väkeä käynyt. Vastailen kunhan kerkeän. Huomenna ehkä.

Mimmu kirjoitti...

Mahtuuko vielä myöhäisetkin mukaan? Ettei Willellä vaan hommat pääse loppumaan ;)

Wille kirjoitti...

Hyvin mahtuu mukaan. Enhän minä vielä ole joutanut kuin vähän aloittamaan urakkaa ja kun töihinkin lupasin jo kahteen lähteä.

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mäkin haluaisin...

Wille kirjoitti...

Sinua vähän osasin jo odotellakin. Mukaan vaan.

generated by sloganizer.net