perjantaina, maaliskuuta 21, 2008

"Perjantaikin kovin pitkä"

Harvinaista. Lainasin oikein YUP:tä otsikkoon.

Olen lukenut koko päivän ahkerasti pääsykokeisiin.
Oikeasti: Olen lukenut moneen otteeseen mutta todella vähän kerrallaan.

Osaan jo todella hyvin suomen kieliopin.
Oikeasti: En osaa mitään. (Paitsi sen että jos sulkujen sisällä käytetään toisia sulkuja [esim. näin] niin silloin käytetään hakasulkeita.)

Olen syönyt tänään hyvin ja terveellisesti.
Oikeasti: Tein tortilloja ilman salaattia ja aamupalaksi söin munkin.

Telkkaria en ole avannut koko päivänä.
Oikeasti: Telkkari ei näy ilman boksia mutta olen katsonut muutaman jakson Officeja DVD:ltä.

Tietokonetta en ole käyttänyt yhtään.
Oikeasti: Pelannut Duke Nukem 3D:tä, lukenut blogeja, seikkaillut netissä...

Olen ulkoillut ahkerasti.
Oikeasti: Siwassa käynyt ja pyykkituvassa.

Kylläpäs on puhdasta kun olen siivonnut täällä.
Oikeasti: Sähkis imuroi eilen kun olin töissä.

Olen ollut todella sosiaalisella päällä.
Oikeasti: Sähkikselle ja hänen siskonsa miehelle aamulla juttelin vähän enkä sen jälkeen ole edes mesessä kenenkään kanssa jutellut.

On ollut todella tylsä päivä.
Oikeasti: Vaikka olenkin vain yksikseen oleskellut niin olen kuitenkin nauttinut siitä.

Humppa Soi: The Pogues: A Pair Of Brown Eyes

Elämässäopittua: Yksinolo on joskus ihan nautittavaakin.

6 kommenttia:

Alcinoe kirjoitti...

Tällaisen kuvauksen päivän sisällöstä voisi tehdä joskus itsekin. Oikeasti.

Wille kirjoitti...

Siitä vaan. Ja kiva kun sinäkin näköjään joskus tänne eksyt.

Mimmu kirjoitti...

Sulla on ollut Wille ihan kiva päivä vissiin :)

Wille kirjoitti...

On joo.

Thundercat kirjoitti...

Duke Nukem on vaan kova peli :)

Wille kirjoitti...

Se on paras. Ja nyt sitä jaksaa taas pelata kun hain tuon jonkun päivitetyn grafiikka hommelin siihen. Muistaa vaan ulkoa kaikki kentät kun tuota on aikoinaan tullut hakattua ihan tajuttomasti.

generated by sloganizer.net