lauantaina, maaliskuuta 22, 2008

Hyvää pääsiäistä! (Minä en ole sitä tainnut vielä blogillani toivottaa [voikohan otsikossa olla sulkeita?])

Olen saanut luettua ihan kivasti pääsykokeisiin. Ruokaakin tein ja voisin vaikka huomenna pitkästä aikaa laittaa "reseptin" tänne. Kävin myös kirpputorilla ja sieltä tarttui parilla eurolla jotain aivan mahtavaa mukaani. Mikko Alatalon live c-kasetti. Nauroin ihan kippurassa kun kuuntelin sen. Yksi parhaista on esimerkiksi kappale Surullinen rakkaustarina. Sanat menevät näin:
Minä
Sinä
Me
Hän?
Te
He

No joka tapauksessa kohta pääsen saunaan ja sitten ehkä menen kaverini luona käymään vielä illan päätteeksi. Ja laitetaan tähän loppuun vielä tällainen iloinen rallattelu:



(Pahoittelen videota, mutta biisin takiahan minä tuon laitoin)

7 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Saa otsikossa olla sulkeita, näyttää vaan hassulle :D

Mäkin kävin kirppiksellä mut mitään tuollaista en kyllä ostanu. Mun ostokset jäi laukkufetissini tyydytykseen eli kivan pienen laukun ostin.

Oli kuunneltava tuo biisikin.

Mimmu kirjoitti...

Onkohan tää muuten ihan mun omassa päässäni vai mikä, mut on ihan sellainen tunne kuin oltais koulussa kouluajan ulkopuolella. Siis kun tää koko blogimaailma on niin hiljainen.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mielenkiintoinen versio Paint it Black:sta. Ei ihan niin tuskainen, kuin Rollareitten.

Wille kirjoitti...

Mimmu: Aika hyvin osasit kiteyttää sen tunteen mikä on kun blogimaailma on niin hiljainen.

Milou: Minä tykkään tuosta versiosta vaikka on se alkuperäinenkin hyvä.

Pistaasi kirjoitti...

Alatalo hallitsee kimurantit lyriikat! Aijaij mitä herkkua...

Wille kirjoitti...

Yksinkertainen on kaunista.

manninen kirjoitti...

Selvä esimerkki Mikko Alatalon kantaaottavia lyriikoita...

generated by sloganizer.net