sunnuntaina, maaliskuuta 30, 2008

Miksi minulla soi häämarssi soittimesta?

Tämän aamun olen lukenut niin kovasti että tuskin täällä olen ehtinyt pyörähtää. Tuossa kahdeltatoista aloin lukemaan ja kyllä meni tunti äkkiä kun tajusin etten ole siirtänyt kelloja vielä kesäaikaan.
No en minä oikeasti paljoa ole lukenut. [Oletpas.] No en ole. [Olet, olet, myönnä pois] En myönnä. Et sinä mistään mitään tiedä. [No minähän se sinun säälittävää elämää joudun päivästä toiseen seuraamaan] No mene pois jos et kestä. [No menisinkin jos pääsisin] Kuka tai mikä sinä edes olet? [En minä tiedä. Ääni päässäsi] Omatunnon ääni? [No en kyllä oikein sekään kun en minä tiedä mikä on oikein ja mikä väärin] Jos minä olen tulossa hulluksi ja sinä olet mielikuvitukseni tuotetta? [Voin olla] No onpahan joku jonka kanssa jutella. [Eikä tarvitse edes suuta aukaista]

Kylläpäs nyt karkaa niin pahasti. Laitoin soittimeeni soimaan jonkun klassista musiikkia sisältävän elokuvateema levyn ja sieltä iski ilmoille Mendellsohnin häämarssi juuri kun aloin tätä kirjoittamaan. [Häät mielessä] OLE JO HILJAA! Niin, siis, siitä pääsemmekin tämän päivän musiikilliseen antiin. En ole nähnyt tuota elokuvaa mutta vaikuttaa aika lupaavalta. Leningrad Cowboys on kyllä mahtava bändi.

4 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Onkohan Wille sun lääkitys ihan kohdillaan? Ootkohan lukenut liikaa?

Mä alan vähän huolestuun jo...

manninen kirjoitti...

Selvä enne. Jätkällä varmasti kesähäät. Onneksi olkoon jo etukäteen.

Tiina kirjoitti...

:D :D

Onneksi olkoon! Kerro sitten vaan, että mikä kesä.

Wille kirjoitti...

Mimmu: Jos tuo johtuu liiallisesta lukemisesta niin kuinkahan vähän minun pitäisi sitten lukea

Manninen ja Tiina: No nehän on sillo 13.07.2013.

generated by sloganizer.net