perjantaina, joulukuuta 14, 2007

Millainen sitten oikeasti olen

Tänään sitten alkoi joululoma suurimmalla osalla meidän luokkaa. Aamulla oli tentti ja sen jälkeen tutortunti jossa vain puhuttiin siitä miten syksy oli helppo ja kevät tulee olemaan vaikea. Onneksi on noita rästitenttejä sen verran keväällekin vielä että saan kunnolla sitten taas hajoilla. Ja se aamuinen tentti tuntui menevän aluksi ihan kohtalaisesti mutta sitten oli monivalintoja joissa vääristä vastauksista tulee miinuspisteitä ja kun arpomiseksi se meni niin voi mennä jopa miinuksen puolelle pisteet. Ja 14.1 aletaan varmaankin jo suunnittelemaan päättötyötä. Hyvähän se on kahta vuotta ennen valmistumista (minulla menee varmaan useampikin vuosi) aloittaa. Ei paljon kiinnostaisi. Mutta se on kevään huolia se. Nyt en kyllä mieti kouluhommia. Paitsi sitten sunnuntaina voisin alkaa valmistautumaan tiistain tentiin.

Tänään sitten olisi luvassa kauan suunnittelemamme Kroonisten Poikamiesten pikkujoulut ja tänne taitaa päästäkin kaikki jäsenet paitsi Emeritus. Kyllähän tänne sopii. Pipareita en sitten saanut aikaiseksi tehdä enkä mitään muutakaan jouluherkkuja. Jotenkin ollut niin kauhean kiireinen viikko. Jos hakis vaan kaupasta pipareita ja glögiä.

Ja tässä sitten oikeat vastaukset noihin minua koskeviin kysymyksiin. Tai oikeat ja oikeat. Enhän minä itseäni tunne.

1. No siis töitähän minä en tee mutta opiskelun kaikki kyllä tiesivät. Siitähän minä aina täällä manailenkin joten ei yllättänyt.

2. Tukan väri kanssa osui aika hyvin kohdilleen. Tumman ruskeathan nämä kiharat on. Ja kyllä nämä Tiina nyt saavat kasvaa kun kerran uhkasin etten leikkaa ennen kuin saan naisen.

3. Epämääräisen vihreät ovat silmäni. Ei siis niin komean vihreät kuin Akkikilla. Aika moni veikkasi sinisiä. Olenko minä niin sinisilmäinen?

4. Asumismuotonikin tunsitte ja moni tiesi senkin että Kalevassahan minä asustelen säpinäsähkisserkkuni kanssa tilavassa yksiössä.

5. Pituus liippasi monella lähellä. Minja ja Sirenita osuivat lähimmäksi. Olen 180 cm ainakin viimeksi kun mitattiin.

6. No tyylistäni en osaa itsekään mitään sanoa. Aika tylsä olen pukeutumisen suhteen. Ja pipon moni mainitsi. No kyllä minä talvella pipoa pidän kun ulkosalla olen mutta en itseäni kyllä laskisi mitenkään erityisen pipoisaksi. Tietenkin se kuuluu tuohon profiilikuvani itsesäälihahmoon, joten siitäköhän sen olitte keksineet?

7. Perusluonteenpiirteen tiedätte kai parhaiten te. Vai että pohdiskeleva tunneihminen (no ehkä vähän) , mulukku (vain "kavereille"), kohtelias (pyrin ainakin olemaan), välittävä (kyllä joo), tunteellinen (on minulla tunteet), säälittävä (enemmän vielä itsesäälittävä), laiska (todellakin, vaikka töissä minua on ahkeraksikin haukuttu) ja luotettava (kyllä minä pyrin olemaan mahdollisimman luotettava, joskus kyllä unohtelen asioita joita olen luvannut).

Oli kyllä hauska lukea millaisena minua pidätte. Kiitos vastanneille. Olikohan minulla vielä jotain asiaa. Ei kai.

Humppa Soi: Musta Joutsen: Nyt kun minua jätetään
Humpastalainattua: "Kun ei ole mitään tänään, ei ole sitä huomennakaan"

P.S. On muuten hyvä bändi tuo Musta Joutsen. Täytyy varmaan ostaa sen levy kun se ensi kuussa julkaistaan.

P.P.S Enää yksi yö...

4 kommenttia:

Akkiki kirjoitti...

Kiitos silmäkehusta! Oli oikein nätisti kirjoitettu!!!

Wille kirjoitti...

Ole hyvä vaan. Kyllä sinäkin kirjoitit mukavasti kun mainitsit minut oikein erikseen blogillasi. Se tuntuu aina yhtä kivalta.

Tiina kirjoitti...

Sitten kun saat sitä naista (tai siis naisen), niin laita kuva hiuksista ennen kuin leikkaat! :)

Wille kirjoitti...

No sitä saa odottaa. Ehkä vuosia. Mutta tottakai voin kuvan laittaa.

generated by sloganizer.net