sunnuntaina, joulukuuta 09, 2007

"Kuka uskaltaa helmen sukeltaa?"

Kaikkia varmaan kiinnostaa mitä olen nyt tehnyt kun en tänne ole moneen päivään kirjoittanut.

Keskiviikkona söin karjalanpiirakoita.

Torstaina hain Mannisen kanssa velipojan Seinäjoelta. En katsonut linnan juhlia enkä tuntemattomia sotilaita.

Perjantaina kuvasimme uutta projektiamme josta lisää ehkä joskus Karu Productionsin blogille. Sen verran voin paljastaa että hirttoköyttä siinä kaulaan sovittelin. Päivän päätteeksi savusaunoilimme pimeydessä.

Lauantaina maasaunan pohjaa rakensimme.

Tänään velipojan synttärikakkua maistelimme hieman ennakkoon.

Ja tietenkin ryvin itsesäälissä.

Ja nyt olen täällä taas blogimaailman kiusana. Anteeksi.

Humppa Soi: Aknestik: Kaunis kuin kevätpäivä
Humpastalainattua: "Jos haluat tuu, tuu, tuu. Älä jää menneitä miettimään."

Kotonakuultua: "Silloin on miehessä vikaa jos ei naista saa."

P.S. Kroonisten Poikamiesten blogille voin illan mittaan paljastaa mitä olen taas heikkouksissani luvannut.

17 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Wille, hauska että palasit. Ollaan tässä jo odoteltukin :)

Ja ei mikään huono reissu, kun karjalanpiirakkaakin sait.

Tiina kirjoitti...

Aika jännä juttu, että Mimmulla on ollut keskiviikosta asti joku mies, samaan aikaan kun Wille on kadonnut blogista keskiviikkona. Yllättäin Mimmun miesvieras on häippässyt tänään, kun Wille palasi "jumalanseläntakaa"...

Mimmu kirjoitti...

Mitään ei myönnetä ;)

Wille kirjoitti...

Onko Mimmu Jumala jos hänen selän takana olen ollut?

Mimmu kirjoitti...

Ei, kun mä asun Jumalan selän takana...

Tiina kirjoitti...

Ei, kun se oli lainausmerkeissä siksi, koska se oli vain valealibi.

Wille kirjoitti...

Minä olen ollut blogimaailmassa reilun tunnin ja heti salaliittoillaan minusta ja Mimmusta.

Mimmu kirjoitti...

Täältä ei näköjään parane hävitä pitkäksi aikaa.

Tuo kommentti muuten kuulosti Wille ihan sille, kuin se ois ihan kamala asia, että Tiina "naittaa" meitä. ;)

Wille kirjoitti...

Niinpäs muuten voi saadakin. En minä nyt sitä tarkoittanut. Saa minua "naittaa" ihan vapaasti.

Ihmettelin tuossa vaan sitä miten nopeasti tänne palaamiseni on tiedostettu.

Mimmu kirjoitti...

Siinäs näet kuinka on kaivattu :)

Minja kirjoitti...

Me tytöt ollaan katsos koko päivä käyty vähintään puolen tunnin välein tarkistamassa, että koska palaat, kun paljastit lähtiessäsi, että sunnuntaina tulet takaisin.

Wille kirjoitti...

Jos seuraavan kerran en kerrokaan milloin palaan.

Mimmu kirjoitti...

Shhh Minja. Ei sitä saa kertoa!!!! :D

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Minäkin jo kaipailin.

Voikohan tuon "kotonakuultua" kääntää myös toisinpäin, että se on naisessa vika jos ei miestä saa...

Wille kirjoitti...

Ei kai naisissa voi koskaan mitään vikaa olla.

Anonyymi kirjoitti...

Ei toki ei :D

Mimmu kirjoitti...

Haastenakki viuhahti. Blogistani löytyy.

generated by sloganizer.net