tiistaina, huhtikuuta 10, 2007

Päivän saldo

Herääminen
Aamupala: kotona leivottuja karjalanpiirakoita
Harjoitteluun
Napin painamista
Kahvitaukoja
Ruokatauko: Köyhän miehen köyhät eväät (leipää)
Opettaja arvioi: Ihan ok
Kämpille
Pullot kaapista
Kauppaan
Ostokset: 5 senttiä maksun puolelle
Kämpille
Ruoanlaittoa: Onnistuin
Lottovoitto: 6,60 € minulle ja saman verran Manniselle
Tenttien tulokset: Kaksi hylättyä ----> Kurssi uusiksi
Koneella istumista
Kahvia
Painajainen Elm Streetillä 3
Taas koneella
Kohta nukkumaan
Siinäpä se.

Humppa Soi:Aknestik: Kuin kaipaa sukka jalkaa
Humpastalainattua: "Mä olen tässä, mä olen nyt, en ole mihinkään lähtenyt"

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitäs pulloja sulla siellä oikein on?

Wille kirjoitti...

No tietäähän sen mitä pulloja opiskelijalta löytyy.

generated by sloganizer.net