keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2007

Lopetin valittamisen.

Huomenna sitten pitäisi tehdä loppuun se saamarin kirjoitustyö. Anteeksi. Juuri lupasin Manniselle etten enää valita mistään. Sama lause uusittuna: Ihanaa saada huomenna jatkaa tärkeätä ja mielenkiintoista kirjoitusta sydämen vajaatoiminnasta. Aika hyvässä mallissa se kyllä jo nyt on.

Tänään on olo ollut sellainen alkavan flunssan tuntuinen. Saa nyt nähdä iskeekö se tällä kertaa. Koko talvena en ole kipeänä ollutkaan joten olisihan se jo aikakin. Olen sen ansainnut.

Paistoin lettuja ja katselin Megadethin DVD:tä. Vähän houkuttelis mennä saunaan. Mutta saa nyt nähdä, maksaishan sekin kumminkin ihan tarpeeksi (ei tietenkään niin paljoa että siitä valittaisin). No siihen on vielä aikaa.

Nytten olen tässä kuunnellut vanhoja iskelmiä. Kyllä ne ovat vaan huvittavia. FinnHits 1-14 kun kerran sattuvat koneeltani löytyvän. Ei niitä nauramatta voi kuunnella.

Humppa Soi: Mona Carita: Soita Mulle (Kyllä vain, Call Me Suomeksi)
Humpastalainattua: "Tee niin, mä myös kaipaan, soita mulle milloin vain"

Viikon saldo: 2,90 € (tänään en ole ostanut mitään)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos ei välitä nähdä Mustainea ja kavereita, eikä haittaa, että ääni kuulostaa tulevan vähän tynnyristä, niin Saunaa pystyy hyvin kuuntelemaan pummilla aitojen ulkopuolelta.
Niin mä ainakin tein viime kesänä. :D

Wille kirjoitti...

Kiitos vihjeestä.

generated by sloganizer.net