torstaina, huhtikuuta 12, 2007

"Hiljaisuus kauneinta musiikkii on"

Tänään tosiaan on torstai ja huomenna pääsen taas pois täältä Tampereelta. Olen koko viikon ollut päivän jäljessä ja tiistaina jopa ihmettelin että miksi ei Kovan onnen kundia näy. Tajusin sen vasta seuraavana päivänä. Tätä se teettää kun on tottunut aina sunnuntaisin tulemaan tänne.

Harjoittelussa vietetyn päivän jälkeen innostuin tiskaamaan ja kun sormestani verenvuoto oli lakannut niin aloin tekemään tiskiä lisää. Paistelin päivän ateriakseni alennuksessa olleita grillitassuja.

Illalla koulutoverini antoi minulle. Olipas se iso ja kova. En ollut pitkään aikaan sellaista nähnytkään. Maksanuthan siitä jo olinkin. Kaikki tietenkin arvaavat että puhun siitä koulukirjasta jonka kaverini minulle tilasi jo vuoden alussa.

Kävimme myös pitsalla ja katsoimme Das Experimentin. Mahtava leffa. Kannattaa katsoa.

Nyt jos alkais vaikka nukkumaan kohta puoliin, että jaksaa taas aamulla pirteänä kävellä Kauppiin juomaan kahvia ja ottelemaan kuvia.

Humppa Soi: Eipä soikaan. Hiljaisuuskin joskus viehättää.

2 kommenttia:

Jööti kirjoitti...

On muuten hyvä leffa.

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka lyhyet viikot on kivoja, niin mä meen kanssa niistä aina ihan sekaisin: olin jo painelemassa kaksi tuntia sitten unten maille että jaksan sitten herätä huomiseen PERJANTAISEEN työpäivään reippaana. Kunnes yhtäkkiä muistin, että tänään ON perjantai, ja mä olin jo töissä.

generated by sloganizer.net