torstaina, tammikuuta 10, 2008

Tuomiopäivän kitarat soi.

Ei tästä taas tule mitään. Olen palannut juurilleni. Säteilysuojelun tentistä hylsy. Ja oikein opettajalta kutsu palaveriin kyseisen asian tiimoilta. Ja minä tietenkään en muista sähköpostia tarkastaa ja se olisi ollut tänään puolelta päivin. Ja voi olla että kyseinen kurssi täytyy päästä läpi ennen harjoittelua. Onhan tässä jo kauan taas opiskeltukin että johan sitä saakin hajota.

Täytyy vaan kuunnella loppupäivä kitaran tiluttelua kun ostin Timo Tolkin soololevyn ja Guitar Heroes levyn.

Humppa Soi: Timo Tolkki: Back To The Ice Age

11 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Kyllä sitä välillä pitää ryssiäkkin. Ei se onni muuten tunnu Onnilta. (Poislukien Waris, joka tuntuu aina Onnilta, vaikka olisikin oikeasti Koponen)

Anonyymi kirjoitti...

Ompas vähän tyhmää. Ja sitä paitsi, eihän sitä voi nuori ihminen kaikkea muistaa kun ajatuksissa pyörii keikkiaasioita niin kamalan paljon, miksei ne nyt semmoista tajua ?!

Tiina kirjoitti...

Älä Wille hajoa kuitenkaan.
Niin kuin Manninen sanoi, niin ne hyväksytyt tentit tuntuu sitten taas niin paljon paremmilta.
Otsa hiessä sun pitää leipäsi ansaitseman!

Wille kirjoitti...

Hajoan ehkä lopullisesti sitten kun tiistaina käyn sen opettajan kanssa juttelemassa eli kuuntelemassa miten paska olin ja missä virheitä tein. Ne opettajat taitaa tykätä minusta kun olen niitä ainoita joita pyydetään aina juttusille. Olisivat edes nuoria ja kauniita niin mielelläni kävisin.

Mimmu kirjoitti...

Pitää ajatella Wille silleen, että sä olet niiden mielestä se nuori ja komea, siksi ne haluaa nähdä sua ;)

Ei kannata antaa asian masentaa. :)

Mimmu kirjoitti...

Ja tietysti olet se nuori ja komea myös meidän muidenkin mielestä tietty.

Wille kirjoitti...

Nuori ja komea. Hah hah. Salli mun nauraa.

manninen kirjoitti...

Wille älä heti tyrmää...

Wille kirjoitti...

No en tyrmää. Olen minä nuori.

Thundercat kirjoitti...

onko guitar heroes levy edes hyvä?

Wille kirjoitti...

Onhan se hyvä jos tykkää tiluttelusta.

generated by sloganizer.net