tiistaina, tammikuuta 15, 2008

Koulussakin muistutetaan...

Oli taas ihana koulupäivä. Aamun aloitimme angiografian laboraatiotunneilla. Siinä sitten heti kättelyssä opettaja muistutti että ottakaa sitten sormukset pois kun niitä ei saa pitää laboraatiotunneilla. Ja kehui oikein minua siinä kun vieressä seisoin että: "Hyvä, sinä oletkin jo ottanut sormuksen pois!" Minä siihen sitten vaan virnuilin ja sanoin että: "Se on kuule ollut pois jo syksystä asti." Opettaja sönkötti vastaukseksi jotain ja vaihtoi puheenaihetta. Hyvin alkoi siis aamu kun heti muistutetaan siitä että olen ollut kihloissa.

Ja oli kyllä todella tylsät tunnit muutenkin.

Ruokailun jälkeen sitten kävin siellä toisen opettajan palaverissa. Hän kertoi minulle mitä olen tehnyt kokeessa väärin. 3 tehtävää siinä oli. Ensimmäisestä tehtävästä olin saanut kakkosen arvosta pisteitä ja viimeisestä tehtävästä jopa kolmosen arvosta. Keskimmäisen tehtävässä olin sekoittanut asiat pahemman kerran ja sen takia koe olikin kurahtanut. Opettaja selitti minulle mitä olisi pitänyt vastata ja lupasi seuraavassa uusinnassa kysyä sen asian. Alkaa varmaan pikkuhiljaa jo säälimään minun tyhmyyttäni. "Tämän kysyn, lue se!" Ja sanoi vielä ihan suoraan etten voi siitä vitosta saada vaikka osaisin kaikki täydellisesti koska se ei olis muita kohtaan reilua kun tiedän mitä ainakin kysytään. Ihan kun olisin muutenkaan saamassa vitosta. Kieltämättä tunsin itseni entistä tyhmemmäksi kun palaverista pois astelin.

Nyt sitten möllötän taas kämpillä koneeen ääressä. Illan mittaan olisi tarkoitus saada uusi musiikkiblogi, jonka Mannisen ja Matin kanssa perustimme, käyntiin.

Humppa Soi: Tera: Antaa kesän tulla
Humpastalainattua:
"Antaa tuulla lämpimästi, antaa lämmön auttaa, voimat palauttaa."

Koulussamuistettua: "Olen ollut kihloissa."

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Täytyy ajatella positiivisesti, suurin osa kokeesta oli kuitenkin mennyt hyvin :)

Minja kirjoitti...

Mutta ainakin päivän humppa on tänään hyvinkin positiivisen optimistinen. Onhan se kesä jo ihan nurkan takana!

Wille kirjoitti...

Positiivinen ajattelu on vaan niin pirun vaikeaa.

Anonyymi kirjoitti...

No niinpä.

Anonyymi kirjoitti...

Ooh! Musiikkiblogi! Maltan tuskin odottaa! (Mä jo kurkistin sinne ja odotan innolla arvostelujanne.):D

Wille kirjoitti...

Ja sinne saa kanssa sitten kommentoida ihan vapaasti. Kohta sinne ensimmäiset arvostelut tulevatkin.

Anonyymi kirjoitti...

No johan on koulunkäynti hulluksi mennyt :O

Wille kirjoitti...

On se hassua.

Anonyymi kirjoitti...

Toki sinnekin puumerkkini varmasti tulen jättämään...

Anonyymi kirjoitti...

Blogissani on sinulle tunnustus. Olet voinut jo saada tällaisen, mutta enempi parempi. :)

generated by sloganizer.net