lauantaina, tammikuuta 26, 2008

Minä ja iTunes

Keskustellaan vaikka tänään sitten iTunesin kanssa.

Wille: Päivää iTunes. Mitä kuuluu?
iTunes: Tom Waits: Walk Away
Wille: Vai niin minun pitäisi tehdä. Kävellä pois. Minne minun pitäisi sitten mennä?
iTunes: The Chords: Sh-Boom
Wille: Mikä tämä nyt on. Räjäyttääkö minun pitäisi itseni. Mutta missä?
iTunes: CMX: Minne paha haudattiin.
Wille: Niin sinne minut siis haudataan mutta missä minä nyt sitten räjäytän itseni? Siihen et vielä vastannut?
iTunes: Nelly: E.I.
Wille: EIIIII!!! Tälläisen musiikin jälkeen tekeekin mieli räjäyttää itsensä tai ainakin soitin mistä tuo kuuluu. Oletan kumminkin että tarkoitat tällä että: EI eli ettei minun tarvitsekaan räjäyttää itseäni. Mitä minä sitten tekisin seuraavaksi?
iTunes: Jukka Kuoppamäki: Satulinna
Wille: Ahaa. Satulinnan. Mutta kenen kanssa sen jakaisin?
iTunes: Pink: 18 Wheeler
Wille: Ai 18 pyöräisen rekan kanssa? Tarkoitat varmaan että alkaisin yksinäiseksi rekkamieheksi. No minne sitten rakentaisin sen satulinnan?
iTunes: Tupac Shakur: California Love
Wille: Californiaan. Sinne siis. Mutta mitä meinaat tuolla love sanalla. Kohtaanko siellä rakkauden?
iTunes: Scooter: Shake That!
Wille: Ai menen siellä bileisiin hytkymään. Löydänkö sieltä sen rakkauden?
iTunes: Tom Waits: Gun Street Girl
Wille: Onkohan tuo tyttönen vaarallinen? Miten meidän sitten käy?
Ricky Martin: Maria
Wille: Tuleeko Maria minun ja Gun Street Girlin väliin. Syntyykö tässä kolmiodraama. Miten siinä käy?
iTunes: Rammstein: Laichzeit
Wille: No kerro nyt sitten saksaksi. En minä osaa saksaa. Tarkastan googlen avulla. Katsoppas löytyi suomennos. Kutuaika. Oho. Ei kai loppuelämäni voi pelkkää kutuaikaa olla?
iTunes: The Pogues: Bottle Of Smoke
Wille: Ai alan veikkaamaan hevosta nimeltä Bottle Of Smoke. Voitanko?
iTunes: Children Of Bodom: Red Lights In My Eyes Part 2
Wille: Taitaa käydä huonosti.
iTunes: Los Lobos: La Bamba
Wille: Ai juhlinta vaan jatkuu. Miten minulla riittää rahat tuohon jatkuvaan juhlimiseen?
iTunes: Avril Lavigne: Forgotten
Wille: Minut unohdetaan. Ei taida minun romanssit kestää.
iTunes: Dreamtale: Hummel Gets The Rockets
Wille: Tämähän herkäksi menee. Taidan lopettaa tämän kyselemisen tähän. Kerro vain vielä että miten minun viikonloppuni jatkuu tästä eteenpäin.
iTunes: Bananarama: Cruel Summer
Wille: Ei kesä vaan viikonloppuni.
iTunes: Kumikameli: Koira
Wille: Koirako käy kimppuuni. Jes. Sano vielä minkä biisin voisin heittää youtubesta tähän loppuun.
iTunes: Kaija Koo: Siipiveikko
Wille: Enkä ole. Eikä sitä löydy sieltä. Sano joku muu.
iTunes: Turisas: Midnight Sunrise
Wille: No laitetaan sitten keskiyön auringonnousua. Vähän on pitkä biisi mutta ei huonompi valinta. Ei tätä kukaan lukijoistani kylläkään taida arvostaa.



Humppa Soi: (Valitse nyt iTunes sekin) Modern Talking: Atlantis Is Calling

Tämän teit kyllä tahallaan. Kuunnellaan sitten.

2 kommenttia:

Pistaasi kirjoitti...

Välillä aika huolestuttavia biisilöytöjä...

Wille kirjoitti...

Täytyy selventää että minulla on ihan liian paljon sellaisia biisejä joita en kuuntele koskaan. Näin sen aina huomaa kun shufflella kuuntelee.

generated by sloganizer.net