maanantaina, tammikuuta 21, 2008

Hura huhhah hei

No kouluun minä vaivauduin sentään menemään. Opinnäytetyöstä opettaja siellä jauhoi jotain tärkeää ja siinä sivussa minullekin huomautti että kannattaisko kuunnella. En kyllä tiedä mitä minä noillakaan tunneilla käyn kun koko homman olen jo päättänyt jättää.

Jotain töitäkin netistä yritin metsästää mutta en oikein löytänyt mitään.

En siis ole edistynyt yhtään.

Ei edes juttusuoni syki.

Milloinkohan minä pääsen tänne kirjoittamaan jotain oikeasti mielenkiintoista elämäni saralta?

Jos kuuntelis vaan Eläkeläisiä. Ensi kuussa sitten keikalle vaikka viimeiset rahat sinne menis.

Humppa Soi: Eläkeläiset: Humpparaakki
Humpastalainattua:
"Mene pois, mene mene pois."

8 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Heh. Sitä mäkin olen odotellut, että koska pääsen kirjoittamaan jotain mielenkiintoista elämästäni. :D

Wille kirjoitti...

Mutta kyllähän hampaiden pesun yhteydessä tapahtuva mietiskely on mielenkiintoista.

Anonyymi kirjoitti...

Mielenkiintoisuus on lukijan silmässä.(?!!!) Ei pidä aliarvioida juttujaan. ;)

Wille kirjoitti...

Eli voin syyttää teidän silmiä jos kehutte jotain juttuani.

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä! Ihan niin. :D

Mutta jos monet silmät on sitä mieltä, niin kai se sitten pitää paikkansakin. Siis se mielenkiintoisuus.

Pistaasi kirjoitti...

Blogger söi mun kommentin ;o(
Ehkä se kertoo kommenttieni tasosta...

Wille kirjoitti...

Jo bloggerilla oli vain niin kova nälkä ja sinun kommenttisi oli niin herkullisen näköinen.

manninen kirjoitti...

"Suruni hukutan Humppaan"

generated by sloganizer.net