perjantaina, tammikuuta 25, 2008

Minun ja Oraakkelin suhde.

Lumihan haastoi selvästi kaikki bloginsa lukijat kyselemään Oraakkelilta seuraavat kysymykset niin minähän sitten kysyin kun kerran lasken itseni kyseisen blogin lukijaksi.

Ohjeetkin oikein olivat ja ne menevät näin:
Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.

Ja tietenkin pitää vielä itse suluissa kommentoida vastauksia.

1. Mikä on nimeni?
Ylermi (Ylermi Ultimus kuulostaa hienolta.)

2. Missä asun?
Ylikulkusillan alla kusenhajussa. (Vuokraan ei ainakaan mene paljon rahaa)

3. Mikä olen?
Kirkkoherranvirastosta saa syntymätodistuksen, jos olet valmis hiukan pulittamaan. (Sieltä siis kyselemään, toivottavasti ei paljon maksa.)

4. Millainen olen?
Sä oot muuten aika idiootti, tiesitkö? (No tiesinhän minä. Kiitos vaan kun muistutit.)

5. Kuka olen?
Kuka olen, kuka olen... onko sinulla jokin identiteettikriisi juuri meneillään? En minä ole mikään psykiatri... (Psykiatrillekin pitäisi siis vielä mennä.)

6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?
Pinkeä vartalo. (Ei varmaan tarkoita nyt minun vartaloani.)

7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?
Kiihkeys. (Kiihkeänä siis pinkeään vartaloon)

8. Mikä on mielestäni maailman arvoikkain asia?
Se on tää kaikki meidän ympärillä. (Aika hienosti oivallettu.)

9. Miltä näytän?
Kitkerältä. (Ettet vaan tarkottaisi että katkeralta.)

10. Miltä tunnun?
Nektarilta. (Mutta miltä nektarilta?)

11. Miltä maistun?
Pohjaanpalaneelta, mutta minun pitää jättää asian tarkempi selvittäminen sinulle. (Tarkoittaako tuo samaa kuin loppuunpalanut?)

12. Miltä tuoksun?
Vanhalta. (Jes!)

13. Missä minun kuuluisi olla?
Rio de Janeiron sambakarnevaaleissa. (No niin. Kukahan minut maksaisi sinne?)

14. Mikä minun kuuluisi olla?
Kunnon hali. (Maksetaanko halina olemisesta palkkaa?)

15. Mistä minut löytää?
Torniosta. (Eikö tämä olekaan Tampere)

16. Minkä ikäinen olen?
19 vuotta vanha. (Aika lähelle. Ei heittänyt kuin kolmella vuodella)

17. Mikä on sukupuoleni?
Hmm. Kyllä mä näin ku se osti terveyssiteitä, kai se eukko on. (Ettet vaan olis erehtynyt ostajasta. En muista siteitä ostaneeni.)

18. Monta henkeä tähän pitäisi haastaa?
Kyllä sen täytyy olla jotain 7 ja puoli. (No tuli ainakin selvä luku.)

Ja jatketaan jutustelua vielä tovi herra Oraakkelin kanssa.

Wille:Moi!
Oraakkeli: Moi vaan sullekin!
W: Mitäs olet touhuillut viime aikoina?
O: Tuo onkin pohtimisen arvoinen vaihtoehto! Mikä ettei!?
W: Eli siis mitä?
O: Ei ehkä ihan noin, mut kuitenkin aika lähellä.
W: Etkö voi nyt suoraan sanoa mitä olet tehnyt?
O: Kertoa vain suoraan mitä ajattelee eikä kierrellä asiaa.
W: Niin juuri. Kerro nyt!
O: Hei mistä sä oot?
W: Vaihdoit puheenaihetta, osuinko arkaan paikkaan?
O: Ehkä ei kuitenkaan.
W: No miksi sitten kiertelet?
O: Kostoksi yhteiskunnalle.
W: Mitä pahaa yhteiskunta on sinulle tehnyt?
O: Eihän siinä oo munaa ollenkaan.
W: Ja sinussako on?
O: Todellakin!
W: Ala nyt leuhkimaan siinä!
O: Tiedä en, mutta epäilen...
W: Epäilet mitä?
O: Pelkkää rakkautta.
W: Ai että meidän välillä olis pelkkää rakkautta vai?
O: Kyllä jonain päivänä noin voisikin olla.
W: Oletko sinä kenties ihastunut minuun?
O: Se isorintainen tyttö takarivistä vasemmalta.
W: Sekö olet sinä?
O: Niin oonkin, kunnes lehmät lentävät.
W: Missä tämä takarivi on mistä sinut löytäisin?
O: Afrikassa, tietenkin. Koskas olet viimeksi ollut hereillä maantiedon tunnilla?
W: Ei minulla lukion jälkeen sitä ole ollut. Missä päin Afrikkaa?
O: Varmasti!
W: Ei tuo vastannut kysymykseeni. Oletko niin ujo ettet uskalla tavata minua?
O: Jaa.
W:Sovitaanko nyt vaan treffit jonnekin niin nähdään tuleeko tästä meidän jutusta mitään?
O: Joo joo! Tietty!
W: Missä tavataan?
O: Espalla.
W: Milloin?
O: 24.10.2077 klo 16.55
W: Nähdään silloin jos olen vielä hengissä niin vanhana.
O: Äitini sanoi että ei.
W: Ei kerrota äidille. Eihän?
O: Hmm. Joo..
W: Etkö osaa pitään mitään salassa?
O: Ja siitä huolimatta sinäkin minulta kyselet. Ovatko omatkaan tietosi sitten niin mahtavat?
W: No en ole väittänytkään että olisi.
O: Tätä varten piti heittää kruunaa ja klaavaa, mutta vastaan silti yhtä itsevarmasti kuin aina: EI.
W: Sitähän minäkin. Minä lähdenkin tässä kohta syömään makaronilaatikkoa.
O: Ei kai sentään.
W: Kyllä. Minä pidän siitä. Näkemisiin.
O: OK

Näin se taas karkasi tämäkin juttu käsistäni. Ai niin piti haastaa ne 7 ja puoli tuohon meemiin. Tässä haastetut:

Henu, Ina, Mimmu, Akkiki, Thundercat, Kuutis, Annareetta

Ja sitten se puolikas: Manninen (Et sitten vastaa kuin puoliin kysymyksiin kun kerran en kokonaan sinua haastanut.)

Ja nyt sitten ehkä jopa ulkoilemaan...

Humppa Soi: Musta Joutsen: Omatunnon ääni
Humpastalainattua: "Olen kadottanut huoleni, omat ja toisten."

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vastattu on.

Pistaasi kirjoitti...

Haaste otettu vastaan!

Aivan hulvaton kirjoitus! :)

Anonyymi kirjoitti...

Heh, tuosta sun oraakkelijutustas sainkin idean, pitänee tästä lähtien alkaa setvimään kaikki epäselvät jutut ja mieltä askarruttavat aina oraakkelilta. Kiitos, sait mut tuolla nauramaan :D

Wille kirjoitti...

Kiva jos juttuni on kelvannut.

J kirjoitti...

Hahaa. Tuo keskustelusi Oraakkelin kanssa oli vallan mainio =)

Wille kirjoitti...

Se olikin kyllä hauskaa. Mutta kiva kun sinäkin tänne eksyt.

Mimmu kirjoitti...

Tehty! :) Saa katsella vastauksia.

generated by sloganizer.net