perjantaina, marraskuuta 02, 2007

Sisäinen solarium on sammunut, mutta miten sen saisi syttymään?

Eilen illalla ja tänään aamulla kirjoitin jopa vähän kouluhommia. Olen siis ollut niin laiska etten ole tunnilla jaksanut muistiinpanoja kirjoitella joten lainasin kaveriltani muistiinpanot ja kirjoittelin sitten niistä.

Ja eilen ennen nukkumisen aloittamista palautui taas mieleeni sama asia mitä olen pohtinut ihan liikaa muutenkin. Aloin miettimään mikä minua oikeasti kiinnostaa. En keksinyt vieläkään mitään. Onko minulla koskaan ollut mitään asiaa mistä olisin aidosti kiinnostunut? Jos ei ihmissuhteita lasketa niin en keksinyt kyllä yhtään mitään asiaa. No, näillä mennään, katsotaan miten käy ja mistä löydän itseni. Jos minulta kysyttäisiin että missä olen 5 vuoden päästä niin en osaisi sanoa yhtään mitään. Luultavasti istun blogilleni jauhamassa paskaa siitä että mitä elämälläni tekisin.

Viikonlopun vietän taas Tampereella. Ei sinne Karstulaan enää jaksa niin usein mennä. Tiedätte kyllä miksi.

Kylläpäs taas ruikutan.

Anteeksi.

Humppa Soi: Ismo Alanko: Rakkaus on ruma sana
Humpastalainattua:
"Jos sai heittää ärrän, ässän, koot ja aat ja uun vittuun - tekisin sen heti!
Repisin ja rutistaisin sanahirviön ruttuun - tekisin sen heti!
Pahan sanan surmaamalla huolet hukuttaa jos vois - tekisin sen heti!
Liian paljon kaunista kai kuolis silloin pois - sana, pelkkä sana!"

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Nou hätä, mäkin niitä intressejä odottelen.. Nämä nykyiset (vähäiset) kun tuntuvat väkisin keksityiltä.

generated by sloganizer.net