keskiviikkona, marraskuuta 28, 2007

Aamun pakkaset ja tiedettä tilastoista

Aamun kylmyydessä kävelin koululle ja siellä oli vuorossa tilastotieteiden tentti. Olin lukenut siihen eilen aamupäivällä ja tänä aamuna vähäsen, joten odotukset ei ollut kovin korkealla. Ensimmäisenä sen valmiiksi sainkin (kyllä muut ovat vaan hitaita tekemään kokeita), mutta kyllä se tuntui että läpi menee. Sitähän minä haluankin, ei sillä numerolla väliä.

Sitten takaisin nukkumaan sähkiksen keittämien aamukahvien kautta. On se hienoa tulla koulusta kun toinen vasta on menossa.

Ei tässä sen kummempaa. Kaupassa kävin purtavaa ostamassa ja ulkonahan näytti olevan oikein kaunis päivä.

Humppa Soi: Ruoska:Kiroan
Humpastalainattua:
"Minä kiroan elon ankean, pelkkää surua, murhetta, tuskaa."

17 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin on joskus ollut tilastotiedettä... Mut hyvä jos kerran läpi ois menossa!

Pitää tästä itsekin suunnata kauppaan...

Wille kirjoitti...

Toivotaan että menee läpi, vaikka ei uusinnoissa käyminenkään minulle uutta ole.

Anonyymi kirjoitti...

Tuo on muuten niin totta, että on hienoa tulla kotiin kun muilla on päivän uurastus vasta alkamassa :)

Wille kirjoitti...

Se on ihan oikeutettua siitä ärsyttävyydestä kun joutuu nousemaan aikaisin ja toinen saa vielä nukkua.

AC/DC kirjoitti...

Vielä hienonpaa on se että saa herätä siihen kun toinen tulee koulusta todella väsyneenä.

Anonyymi kirjoitti...

Ois välillä ihan kiva, että edes joku jäis nukkumaan, kun aamulla lähtee.

Wille kirjoitti...

Saat tuon sähkiksen sinne nukkumaan kunhan se vuokrasta silti maksaa puolet.

Minä voisin ottaa vaihdossa jonkun naisen tänne nukkumaan, vaikka silloinhan sitä olisi vielä vaikeampi nousta.

manninen kirjoitti...

Vaikeaa se on nousta vaikka olisi yksinkin, lämmin sänky on yllättävän kutsuva kun ulkona on kylmä.

Anonyymi kirjoitti...

Valitettavasti mulla ei ole antaa vaihdossa yhtään naista sulle. :(

Ja sitä paitsi, sikäli mikäli sähkis tulisi tänne nukkumaan, niin kai se sitten vois maksaa puolet munkin vuokrasta?!

Wille kirjoitti...

En voi luvata mutta eiköhän se maksaisi kun vähän räpyttelisit silmiäsi.

Mistähän minä sitten saisin naisen tänne nukkumaan?

Mimmu kirjoitti...

Mä voin tulla sinne nukkumaan, mut kuka maksais sit mun vuokran? Sähkis?

AC/DC kirjoitti...

Saisi edes oman vuokran maksettua. Opintotukea odotellessa...

Anonyymi kirjoitti...

Teillähän on siellä Tampereen suunnalla oikein patjanvaihtoviikot menossa...

Mimmu kirjoitti...

Pakkohan sitä on jotain koettaa, ettei tarvi yksin nukkua :)

Mulle kelpais sellainen remppatyyppikin kyllä viereen, kun täällä kämpässä olis vähän korjattavaa..

Wille kirjoitti...

Harmi kun Henu et asu täälläpäin niin ei oikein voida ottaa sinua patjanvaihtoviikkoihin mukaan. Vähän olisi pitkä matka kulkea kouluun.

Mimmu: Minut saat siinä tapauksessa unohtaa laskuista. On se peukalo vaan niin keskellä kämmentä.

Mimmu kirjoitti...

Ei tarvi ketään unohtaa laskuista, sain ite korjattua puhtaalla voimalla sen mikä eilen harmitti. Tietenkin on kaikkea muutakin rempallaan, mut eikö sitä varten ole isä ja veli olemassa? Ja talkkari?

Anonyymi kirjoitti...

Voi hitsin pimpula.

generated by sloganizer.net