perjantaina, maaliskuuta 16, 2007

Enää en mainitse valoista enkä tunneleista

Edellisestä tekstistäni tänne on nyt kulunut 14 ja puoli tuntia. Silloin kun sitä kirjoitin minua ehkä hieman otti päähän tämä opiskelu. Onko tässä ajassa sitten tapahtunut muutosta asialle? Ehkä hieman. Ainakin nyt olen saanut port-folion tehtyä ja alan vaihtokaan ei tunnu nyt ajankohtaiselta. Sisulla vaan vaikka läpi harmaan kiven. Tällä periaatteella olen nyt liikenteessä.

Huomenna intensiivilabroihin eli koululle harjoittelemaan kuvaamista. Sen jälkeen Seinäjoen kautta Karstulaan. Viikonlopusta en tiedä mitä teen, mutta ainakin aion nyt huokaista hieman helpotuksesta, kun tämän lukuvuoden teoriaopetus on takana päin.

Ja vastaukset aikaisemmin täällä esittämiin kysymyksiini ovat:
DVD-boksi josta haaveilen on tietenkin Kotikadun ensimmäinen tuotantokausi ja erään otsikon alkuperä on Reilu kaurapalapussin kyljestä.

Hyvää viikonloppua lukijoille ja muillekin!

Humppa Soi: Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus: Te ette tarvitse minua
Humpastalainattua: "Kaiken tiedät, teet ja osaat minua paremmin."

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinähän positiivista musiikkia kuuntelet.
Koita nyt piristyä viikonloppuna!

manninen kirjoitti...

Negatiivinen musiikki yleensä piristää positiivista paremmin. Ja ostat sitten kaikki kotikadut

Wille kirjoitti...

Tottakai Kotikadut ostan jos joskus on varaa.

manninen kirjoitti...

Ei vara venettä kaada

Wille kirjoitti...

Ei ole varaa. Ei venettä. Varaveneestä puhumattakaan.

manninen kirjoitti...

Hommaa sukellusvene!

generated by sloganizer.net