sunnuntaina, maaliskuuta 11, 2007

Purista minua!

Jos tänne Tampereelle palaamisesta pitäisi jotain positiivista keksiä, niin se on ehdottomasti "asiallisten palautteiden" lukeminen. Olen huomannut niissä sen veikeän piirteen että melkeinpä mitä läheisempi palautteen kirjoittaja minulle on niin sitä enemmän siitä aistii pienoista vittuilua. Mutta niinhän se on minullakin. Enitenhän minä juuri "kavereilleni" vittuilen. Tai sitten itselleni.

Ja miten sitten viikonloppuni joka alkoi jo keskiviikkona sitten meni. Tässä lyhyt saldo tapahtuneesta:
2 kertaa teimme Anitan kanssa ruokaa anopin luona.
Yhden kerran meillä.
Vihdoin ja viimein anopin koira oppi puremaan minua.
Kerran kukkia voi kaunis kotimaa
Useammankin kerran hieman kettuilin AC/DC:lle. Ja syystä.
Kerran yritimme siivota aittaa. Miten niin paljon tavaraa saa mahtumaan pieneen aittaan?
Muutaman kerran luin uusintaan.
Useamman kerran yritin lukea uusintaan.
Elin lapsuuttani uudelleen pelaamalla Segaa.
Pelasin Flatout 2 -autopeliä huonommin kuin anoppi.
Jouduin kestämään isäni uskomatonta tulkintaa kappaleesta "Tuulen suojaan". Mahtava koreografia ja mikä ääni.

Siinäpä sitä taas olikin. Seuraavaksi ensi viikon sää... korjaan, ensi viikon suunnitelmat:
MA: Farmakologiaa, tuutortunti, uusintaan lueksintaa...
TI: Uusintaa lueksintaa, lupaamani ruoka...
KE: Uusinta, kokeeseen lueksintaa
TO: Koe, jotain muutakin koulua, portfolion väsääminen...
PE: Koululla jotain röntgenrassausta, portfolion palautus, Karstulaan paluu...
LA: Ei mitään hajua...
SU: Takaisin Tampereelle...

Viikonlopussaopittua: "Voileipäkakku on ihan hyvää"
Humppa Soi: Helloween: Mrs. God
Humpastalainattua: "This would state and explain why men are sometimes stumbling "

P.S. Arvaatteko mistä otsikko on repäisty?

21 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kas, täällähän on elämää.
Toivottavasti et loukkaantunut viime palautteestani, koska sehän oli sitä mitä kutsutaan nimellä "raippa ja rakkaus".
Ihan satavarmasti oot hyvä miljoonassa asiassa.

En tiiä mistä otsikko on.

Wille kirjoitti...

En minä ihan heti loukkaannu ja tuosta "raippa ja rakkaus" jutusta tulee mieleen kuolematon lause: "raippa se on mikä rakastaa"

Akkiki kirjoitti...

Purista minua makaroni, takapuoleni on vallan liekeissä!....? Tollasta googlettamalla :D

Wille kirjoitti...

Akkiki: Osuit yllättävän lähelle.

Anonyymi kirjoitti...

Kivan kuuloinen pidennetty viikonloppu! Huvittaa vaan tuo anopille autopelissä häviäminen... Kirpaiseeko? :)

Mä odotan jo innolla reseptiskaban ratkeamista ja mielenkiintoista lopputulosta... Jipiih!

Mukavaa alkavaa viikkoa sinne!

manninen kirjoitti...

Sää oot laulanut Ruoskan Pure minua biisiä väärin, ja sentähden kyseinen värssy jäi elämään. Kuten esim. Vain tarroja paperilla... ja hän halusi joukkoon somalien...

AC/DC kirjoitti...

Minullekkin tuli ensimmäisenä mieleen Ruoskan Pure minua. On muuten mahtava biisi...

Jööti kirjoitti...

no ihan jees.

Jööti kirjoitti...

"Jouduin kestämään isäni uskomatonta tulkintaa kappaleesta "Tuulen suojaan". Mahtava koreografia ja mikä ääni." Miks se ei laulanu sillon ku kävin teillä kylässä? Oli muuten pistäny pöydän melko koreeksi. Ja ihan minua varten :D??!

manninen kirjoitti...

Nyt tiedetään mistä Wille on perinyt kaikki pelimiesliikkeensä

Anonyymi kirjoitti...

Ei vaan mua varte oo ikinä pistetty pöytää koreaksi:/ kahvinki joudun yleensä ite kaatamaan..ei oo nyt iha reilua

manninen kirjoitti...

Elämä harvoin on

Wille kirjoitti...

Vai että muka itse joudut vielä kaatamaan? Vähän taidat nyt liiotella. Kahvit olet kyllä joskus itse joutunut keittämään mutta sekin johtuu vaan siitä ettet tykkää minun keittämästä kahvista.

Anonyymi kirjoitti...

Enkä liiottele....ei siellä mitää pöytää mulle ikinä kateta....ja isäski on pistäny mut keittämään kahvia

Wille kirjoitti...

Kukas se on saanut etsiä anopille kahvinkeittimen pannua ympäri Tamperetta?

Anonyymi kirjoitti...

Kukas on joutunu siivoamaa sitä hiton aittaa minne ei varmana ikinä päästä nukkumaan jos ei haluta nukkua kaiken sen roinan keskellä..nuku sä vaa ens kesä siellä nii mä nukun kotona

Wille kirjoitti...

No voinhan minä nukkua mummonmökissä jos sinä nukut kotonas. Kyllä Matti minut sinne huolii.

Anonyymi kirjoitti...

Eikä kun menet nyt sinne aittaas nukkumaan

Wille kirjoitti...

No voin mennäkin. Siivoan sen ja katotaan sitten kelpaisko sinullekin. Sinulle nyt ei kyllä kelpaa ikinä kuin paras. Tästä voimmekin päätellä miksi olet kanssani.

manninen kirjoitti...

Sattuu niitä arviointivirheitä parhaimmillekkin

manninen kirjoitti...

"No älä nyt..."
"Otappa nyt itseäsi niskasta kiinni..."
"Ajattele nyt järjellä..."
"Ota pari kaljaa niin kyllä se siitä..."

generated by sloganizer.net