perjantaina, kesäkuuta 06, 2008

"Ilman verisiä sikiöitä"

Sain sähköpostia Voicelta. Ilmoittivat että minä olen Oma lista ohjelmassa ensi maanantaina klo 12, 17 ja 22. Ja seuraavana lauantaina vielä uusinta. Kyllä minusta nyt iso julkkis tulee. Kaksi valitsemaani videota tosin joutuivat vaihtamaan. Aikaisemmin jo oli puhetta että tämä vaihdetaan liiallisen raakuuden takia. Ja nyt sitten ilmoittivat että vaihtoivat myös tämän. Eivät saa tällaisia videoita päiväsaikaan näyttää. No eipä sillä niin väliä. Muutenkin kyllä valitsin kaikki videot listalle sen kummemmin miettimättä. Enhän minä arvannut että oikeasti ohjelmaan pääsisin. Pitäisiköhän tuo ohjelma ottaa nauhalle niin voisi vanhana sitten kiikkustuolissa nauraa? En tiedä kyllä miten tuo nauhotus oikein toimii näin koneen kautta katsoessa. Hyvä kun edes näkyy.

Mitähän muuta minulla oli vielä mielessä. Ei kai tässä mitään kovin tärkeää. Vähän olen lukenut pääsykokeisiin, siivosin Facebookista turhia härpäkkeitä pois, olen istunut koneella ja kohta pitäisi jotain ruokaa ajatella.

Humppa Soi: Tom Waits: Jersey Girl

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

No niin! Maanantaina täytyy sitten muistaa kääntää televisio Voicelle!

Hyvät humpat sulla tällä kertaa.

Hyvää viikonloppua! :)

Mimmu kirjoitti...

Sun pitää muistuttaa vielä sunnutaina tai maanantaina uudestaan :)

Muksaa viikonloppua Wille!

Anonyymi kirjoitti...

No nii, puhelin muistuttaa maanantaina kello 11:45 että Wille Voicella :D

Wille kirjoitti...

Ei saa sitten liikaa nauraa tuolle ohjelmalle.

Thundercat kirjoitti...

Noni täytyypä katsella huomenna töiden jälkeen Voicea :) saitko kuitenkin itse valita ne mitä niiden entisten musiikkivideoiden tilalle laitetaan

Wille kirjoitti...

Toisen sain mutta toista en kun niin viime tipassa tuli se muutos.

generated by sloganizer.net