perjantaina, syyskuuta 07, 2007

"Sä oot tänään täällä taas"

Olen näköjään vähentänyt tänne kirjoittamista. Aikaa olisi kyllä ollut mutta kerrottavaa ei. Aika lailla tylsää on ollunna minun elämäni. Koulussa olen käynyt aina välillä ja kämpillä vittuillut kämppikselleni. BB-vetokin hyllytettiin. Minä sen puheeksi otin ja hieman mietittyämme yhteistuumin luovuimme koko vedosta. Ei siinä ollut mitään järkeä. Tokihan silti vielä katsomme sitä. Tai siis AC/DC katsoo. Minähän jätin heti katsomatta kun ei ollut mitään hävittävää.

Tänään ei koulua sitten olekaan ja kunhan tuo insinöörin alku koulusta tulee takaisin niin pikkuhiljaa lähdemme seikkailemaan kohti Keski-Suomea. Kylläpä onkin kiva taas palata sinne.

Jos vaikka viikonlopun jälkeen juttusuoneni taas heräisi.

Koulussaopittua: Ruotsin opettajalla on uskomaton nimimuisti.

Humppa Soi: Kaija Koo: Yhtä kaikki
Humpastalainattua:
"Siwan kassaneidin ilta matelee
Karhupuistossa pilveen nousee Jesse 13 vee
Cellan ovella hilseet bleiseristään pyyhkäisee
Runoilija se örisee: Miks vitussa ne sanoo mun sortuneen
Ihmiskuvaan ohueen"


Netistänapattua: Pitäisköhän alkaa soittamaan pianoa?

P.S. Menipäs tekstit taas miten sattuu. Pitäisi varmaan joskus panostaa ulkoasuunkin.

2 kommenttia:

Matti kirjoitti...

Eikös järjettömät vedot ole parhaat?

Anonyymi kirjoitti...

Blogissani on sinulle haaste, kunhan palailet taas tampereelle! :)

generated by sloganizer.net