sunnuntaina, syyskuuta 16, 2007

Ei paljon tulevaisuus selkeytynyt.

Olen yksin.

Koska insinööri teki oharit ja jäi vielä Keski-Suomeen. Ei sen vakavampaa.

Viikonloppu meni hyvin ja nopeasti. Mietin tulevaisuuttani ja pahasti näyttää siltä että luokkani ei pääsekään minusta ihan heti eroon. Pahoittelen. Varmaan ehtivät luokkalaiset jo juhlia. En vaan yksinkertaisesti keksinyt mitään muutakaan mitä tekisin. Jos jollakin on hyviä ideoita tulevaisuuteni varalle niin otan ehdotuksia ilomielin vastaan.

Huomenna jos sitten yrittäis panostaa taas koulun käyntiin. Ei kyllä paljon nappais. Onneksi ei ole kuin 8 tenttiä kolmen viikon sisään. Ja sitten tietenkin joskus se uusinta minkä jo "sain läpi".

Humppa Soi: Big Brother telkkarista
Humpastalainattua: Terve. Moi.

Koulussaopittua (perjantaina): Ultraäänigeeli on kylmää ja limaista.

3 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Mee vuodeksi taiteilijakouluun. Helppoa ja hauskaa

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon sitä mieltä että jatkat sitä koulua!!! Ja otat tosissas nyt itteäs niskasta kiinni ja uuden asenteen opiskeluun! Ei sitä kestä enää kovinkaan montaa vuotta niin pääset sit kokonaan työelämään ja loppuu tentteihin pänttääminen ja tehtävien teko! Mä oon ihan varma että sä selvität kaikki kurssit pienellä vaivannäöllä! Ja sullahan on menny harjottelutkin niin hyvin että kyllä sä pärjäät kun nyt vaan patistat ittees niiden koulukirjojen ääreen useemmin! Ja tää ei oo sitten tarkotettu saarnaksi vaan neuvoksi! Älä luovuta vaan puske eteenpäin, mikään ei oo vielä myöhästä!!! =)

T:Möhömaha-Sanna

Wille kirjoitti...

Kiitos noista sanoistasi. Neuvoja otan vastaan mielelläni. Ehkä tässä tosiaan vielä voi opiskelu mennä parempaan suuntaan. Ei se ainakaan paljon huonompaan voi mennä. Ja tähän perään kai jotkut laittaisivat vielä hymiön joka iskisi silmää tai jotain vastaavaa mutta minä en harrasta hymiöitä joten jäätte ilman.

generated by sloganizer.net