sunnuntaina, tammikuuta 28, 2007

Willen keittiö Osa 7

Lempeät Leivät

4 viipaletta paahtoleipää
2 chilipaprikaa
puolikas makkara
2 jauhelihapihviä
2 viipaletta savujuustoa
mausteita

Voitele leivät. Asettele 2 leivän päälle pihvit, paprikat, viipaloitu makkara ja juustoviipaleet. Lisää mausteet oman maun mukaan. Laita toiset leipäviipaleet leipien päälle. Pistä leivät voileipägrilliin. Grillaa kunnes leivät ovat kauniin ruskeita. Tarjoile runsaan maidon kera.

P.S. Jos olette viisas, jätätte chilipaprikat pois.

23 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Eikö ukkomies kestä vähän maustetunpaa ruokaa?

manninen kirjoitti...

Jos suuta polttaa niin kannattaa käydä vähän vaikka hangessa jäähdyttelemässä.

manninen kirjoitti...

Tästä tulikin mieleen. Kävin lauantaina saunasta hangessa, kävitkös sinä?

Wille kirjoitti...

Hangessa käynti oli teidän yhtä suurta salaliittoa. Ja noita leipiä et sinäkään söisi. Eli tämä menee siihen että ensi kerralla kun näemme teen sinulle kyseisiä leipiä ja sinähän syöt ne. Yhtään irvistelemättä.

Jööti kirjoitti...

Heinikin varmaan söis.

manninen kirjoitti...

Sillä ehdolla että meikä vahtii koko valmistuksen ajan. Tuollainen kiero ukkomies voisi lisätä leipiin muitakin ylläreitä kuin tulisen jälkimaun.

Anonyymi kirjoitti...

Niinpä..muille kyllä kokkaillaan mut ei tietenkään mulle:| Turha luulla että minäkää sulle ikinä ruokaa laittasin..

manninen kirjoitti...

Voit kyllä syödä ne leivät jos haluat.

Wille kirjoitti...

Olen minä Anita sullekin ruokaa laittanut ja ihan hyvin voin kyllä sulle leipiä tehdä jos haluat. Ja Manninen voi kyllä luottaa etten sinne mitään ylimääräistä sujauta.

manninen kirjoitti...

Niin sinne Anitan leipiin...

Wille kirjoitti...

En sujauta Manninen sinunkaan leipään. Tarpeeksi hirveitä ovat noinkin.

manninen kirjoitti...

En usko. Et sinä pysty huonoa ruokaa tekemään.

Anonyymi kirjoitti...

minä olen fiksu ja ilmoitan ettei Villen tarvitse enää ikinä ainakaan minulle mitää ruokaa laittaa.. riitti se eräs kerta tässä taannoin jolloin nuudelit hyppi housuillesi..

Wille kirjoitti...

Mutta Jonna minä olen hyvä lukemaan rivien välistä. Oikeasti sinä haluat minun tekevän ruokaa sinulle ja Anitalle. Milloin teen? Mutta jotain muuta kuin nuudeleita että säilyisi housut puhtaina.

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon paastolla...eli en voi syödä sun pöperöitä...mut Jonna oikeasti tykkäs siitä nuudelimoskasta se ei vaa kehtaa myöntää sitä

Wille kirjoitti...

No kokkaan sitten Jonnalle joskus uudestaan. Vaikka se ois kyllä Jonnan vuoro kokata minulle.

Anonyymi kirjoitti...

Anita odottaa itseasiassa sitä päivää jolloin sinä kokkaat sille jotain todella hyvää. mä muistan ku Anita puhu siitä tupakka paikalla!

Anonyymi kirjoitti...

Jonnan kokkaamiset taitaa jäädä mustikkapiirakan leipomiseen...ja mä päätin alkaa hinduks..eikös ne paastoa????

Wille kirjoitti...

Ainahan minä hyviä ruokia kokkaan.

Anonyymi kirjoitti...

haha. mun mustikkapiirakka oli hyvää mutta ei sillä kyllä enää toista kertaa viittis viikkoa elää.. Anitan siis pitäis liittyä uudestaan kirkkoon jos se meinas uskontoaki vaihtaa. :)

Wille kirjoitti...

Silläkös se Anita rakastaakin lehmiä niin paljon? Eikös lehmä ole hinduille pyhä eläin.

Anonyymi kirjoitti...

Joo...no mulla on kuitenki jonki asteine mustikka kammo:) Eikä hinduna olemiseen mitää kirkkoja tarvita...eikös ne palvo vaa jotai lehmiä?? Ja Villen EI tartte kokata yhtään mitään

Wille kirjoitti...

No mullehan koittaa helppo elämä sitten kun joskus asumme yhdessä. Ei tarvitse edes ruokaa ikinä tehdä.

generated by sloganizer.net