tiistaina, tammikuuta 09, 2007

Neitoperhosen sentään tunnistan

Kai tänne voisi muutakin päivästään jauhaa kuin yhden vaivaisen reseptin.
Koulussa oli taas yhtä hienoa istuskella ja jauhaa takapenkkiläisten kanssa pask.. eikun siis keskustella tunnin aiheista syventävästi. Mitäs jäi taas mieleen. Eipä oikeastaan paljon mitään. Kuolemaa oli kylläkin hieno opiskella. Rigor mortis. Harmin paikka vaan kun säästösyistä röntgenhoitajaopiskelijat (onpa pitkä sana, mutta ei tietenkään niin pitkä kuin härkäpapupatamustajalkaintiaanikesävaatekaappikellotaululaukkuryssäviha) eivät pääse seuraamaan ruumiinavausta. Se olisi hieno kokemus. Aika julman mustaa huumoriahan siitä tulisi vaan heitettyä. Että ehkä parempi näin.

Ja tapahtui siellä koulussa jotain sellaista mitä ei usein näe. Minä osasin vastata opettajan kysymykseen. Ja vielä ihan oikein. Vähän olen ylpeä. Tosin opettaja kysyi kylläkin että mikä perhonen on kuvassa, että sinäällään ei hirveästi kyllä alaan liittynyt.

Olikohan mulla jotain syvällistä ajatusta josta piti kirjoittaa. Tuskin. No jos tulee mieleen niin kirjoittelen sitten.

Ai niin ja tuo kävijälaskuri ei kyllä voi pitää paikkaansa. Ei tänne noin moni eksy.

Koulussaopittua: "Kuollut voi nousta istumaan"
Humppa Soi: Gamma Ray: The Winged Horse

10 kommenttia:

Hexalius kirjoitti...

Kokeile Google analyticsiä Siellä on kaikkia hienoja laskureita ja leluja.

Akkiki kirjoitti...

Sullahan pyyhkii hyvin. Minä kun en koulussa tunnu osaavan yhtään mitään. Tästä päästäänkin taas lempiaiheeseeni, että olen tuhlannut kolme vuotta elämästäni. No ei siitä sen enempää.

Olisin mieluumin karhu, kun ihminen. Saisi nukkua talviunta. Tosin olis se ehkä kauheeta jos sittenkään ei sais nukuttua, vaan pyöris unettomana koko talven. Siinä vois mennä järki jos menee jo muutamasta yöstäkin.

Ei mullakaan mitään järkevää tai syvällistä. En vaan jaksa keskittyä tuntiin niin kirjoittelen tänne...

Akkiki kirjoitti...

Niin ja suosittelen myöskin tota Hexaliuksen mainitsemaa analyticsiä.

Akkiki kirjoitti...

Oon ehkä paha häirikkö kohta kun pommitan kommenteilla. Anteets :)

Akkiki kirjoitti...

Lopetan nyt.

Akkiki kirjoitti...

...ehkä...

Wille kirjoitti...

Ei tarvitse lopettaa kommentointia. Mukavaa vaan. Ja taidan silti tyytyä tuohon laskuriin. On sama kuin Poikamiehillä niin kun se kohta ylittää niiden kävijämäärän niin voin ylpeillä sillä.

Enkä usko että mikään koulu olisi elämäntuhlausta. Olin minäkin viikon hortonomiksi lukemassa mutta jätin sen leikin kesken ja oleskelin kioskin kassalla hetken ennen tätä koulua, mutta mitään en kadu. Oli ehkä elämäni viisain teko kun tajusin heti etten tosiaankaan ole omalla alallani. Eipä tämäkään ala nyt niin omimmaltani vielä tunnu mutta uskon että kyllä se siitä pikkuhiljaa.

Akkiki kirjoitti...

Sulla on vielä toivoa nuori mies! Mä kuitenkin oon aika loppupuolella opinnoissa ja siltikään ei tunnu omalta. Kun ei oikein mikään ala tunnu. Sit on kai tehtävä vaan mitä eteen sattuu. Kaikista paras idea olis lähteä jonnekin ulkomaille veneitä pesemään. Sais vähän valohoitoo ja rusketusta samalla (eikä stressais itseään sairaaksi asti). Mutta toivon, että ei edessä olis kauheesti ravintola-alan hommia, kun tän opiskelun ideana oli päästä niistä hommista eroon.

Ja sit kun oon kommentoinu sun blogin tukkoon niin ymmärrät mitä tarkoitin :D

Wille kirjoitti...

No pitää kyllä paikkansa että olen suhteellisen nuori vielä mutta epäilen etten koskaan saa tuntea olevani juuri sillä oikealla alalla. Ei tässäkään mitään vikaa ole mutta silti. Uran valinta ei kyllä ole helppoa.

Etkä sinä tätä tukkoon saa kommentoitua. Sopii yrittää.

Akkiki kirjoitti...

Pitää joskus kokeilla. Nyt oon liian down sellaseen ajatuksen virtaan... Ehkäpä ulkoilma auttaa. Johanna sano raahaavansa mut lenkille seiskan aikaan. Ehkä hyvä. Muuten repisin hiukseni päästä.

generated by sloganizer.net