keskiviikkona, tammikuuta 17, 2007

Näin se iloisuus kostautuu.



Eilenhän olin hyvällä päällä. No tänään en. Tulin juuri äsken minulle niin rakkaan ja ihanan kurssin eli lääketieteen perusteiden uusinnasta. Jos viime kerralla vitutti, niin nyt vituttaa vielä enemmän. Ei oikein vahvasti tuntunut menevän.

4 tehtävää.
Ensimmäisessä monta pientä sanaa selitettävänä. Tiesin yhden jotenkin.
Toinen tehtävä: sain jotakin.
Kolmas tehtävä: sain jotain, mutten paljoa.
Viimeiseen tehtävään vastasin kahdella sanalla. Piti selittää borrelioosi. Tiesin että se on sama kuin Lymen tauti, mutta itse taudista en tiennytkään sitten yhtään mitään.

Miksi minä olen näin huono? Miksi en osaa opiskella niin että muistaisin niistä kokeessa jotain? Voiko tämä olla edes mahdollista?

Eihän tämä niin paljoa vituttaisi jos ei olisi näin kovasti lukenut siihen. Luin varmaan 4-5 kertaa alueen läpi ja kertailin useana päivänä. Ja vielä ajatuksen kanssa luulin lukeneeni. Mutta kun ei jää päähän niin ei jää. Miten jaksan taas alkaa uudestaan paneutua samaan aiheeseen?

Tänään siis ryven oikein kunnolla itsesäälin kimpussa. Ehkä huominen laivareissu piristää vähäsen.

Eikä näitä paskoja tilityksiä tarvitse lukea. Itseäni vartenhan minä pääasiassa kirjoitan. Auttaa hieman tähän olotilaan.

Koulussaopittua: Ei ainakaan mitään mikä liittyisi lääketieteen perusteisiin
Humppa Soi: For My Pain: Queen Misery

5 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Tuo on Hyvistä, Pahoista ja Rumista tuo Clintin kuva.

Wille kirjoitti...

Haluankohan ehkä viestiä sillä että olen hyvä, paha ja ruma. No hyvä en ainakaan ole. En kyllä kovin pahakaan. Ruma nyt kumminkin osui oikeaan.

Akkiki kirjoitti...

Noh noh noh! Se nyt oli vaan yks takaisku. Ei pidä lannistua. Mulla on samaa ongelmaa, et pitää lukee enemmän kun muut, että pääsis ees läpi tai pärjäis kohtalaisesti. Kun ei tunnu mikään tarttuvan mieleen niinku pitäis. Ei vaan muista. Aivoissa varmaan joku vinksallaan. EN tiä. Mulla oli tänään jopa melko siedettävää koulussa, tai ehkä se johtui siitä, että oon todella väsynyt ja naureskelin itselleni, kun menin ihan lukkoon jossain vaiheessa, enkä osannut enää mitään. No joo. Loppuviikosta paine hellittää.

Ja sinä. Pidät ihan pirun hauskaa laivalla!!! Heität aivot mereen ja nautit reissusta :D

Wille kirjoitti...

Kiitos lohduttamisesta. Kyllä se taas pikkuhiljaa helpottaa. Ja kyllä varmaan siellä laivalla viimeistään unohan koulun.

manninen kirjoitti...

Muista mennä buffettiin syömään kaviaaria ja puhumaan simpsoneista.

generated by sloganizer.net