torstaina, tammikuuta 03, 2013

Hyvää mieltä nyt ja myöhemmin


Ensiksikin täytyy kiittää Mymskää haastesta. Palaan aiheeseen sitten kun olen virkeämpi pohdiskelemaan asiaa. Jos ei ala lähiaikoina kuulua niin saa tulla tukistamaan kiharoistani. (Minusta tulisi muuten oiva nimismies, kun on jo kiharatkin valmiina.)

Aloin tuossa sitäkin miettimään, kun huomasin ettei Mymskä ollut minua vielä unohtanut, että kuinkahan moni tätä minun blogiani nykyään enää lukee? Olisin kiitollinen jos voisitte lukijat vaikka yhdellä sanalla kommentoida ja näin ilmoittaa olemassaolostanne? Kiitos.

Sitten kommentien kalastelusta tähän päivääni. Aamulla vaimoni lähti siskonsa kanssa kauppaan ja kirkkoa siivoamaan. Minä jäin laiskana pelailemaan. Hyi minua. Laiskasti päivä muutenkin meni. Ruokaa tehtiin. Hyvää oli. Spagettia ja bolognese kastiketta.

Iltapäivästä hieman meinattiin turhautua, kun iski akuutti tekemisen puute. Ei oikein mikään kiinnostanut kumpaakaan. Vähän kuin väkisin sitten aloimme pelaamaan scrabblea ja kuuntelemaan Tuure Kilpeläistä. Sen jälkeen ilta sujuikin jouhevammin. Tehtiin jäätelöä ja käytiin saunassa. Partaveitsi viilsi taas naamakarvojani ja täytyy kyllä kehua, että on kyllä paljon tehokkaampi kuin partahöylä tahi partakone. Toivottavasti tämä veitsi-innostus jatkuu vielä pitkään.

Nyt kun iltapalakin on syöty niin voisi kömpiä vinttiin vällyjen alle. Huomenna meillä molemmilla on iltavuoro joten saa nukkua pitkän yön. Yhdessä. Se on parhautta.

Bonne nuit! (Meniköhän edes oikein?)

Humppa Soi: Jukka Takalo - Anna mulle silimää
Humpastalainattua: "Olen tuntenut onnen, sen ohi nukkunut."

6 kommenttia:

Niko kirjoitti...

Kyllä luen jokaisen tekstin. Huono vain kommentoimaan.

Tiina kirjoitti...

Yksi sana. Ai hitsi, siinä olikin jo kaksi.

Luen kyllä joka kerta, kun vaan jaksat jotain kirjoittaa. :)

yllätystyttö kirjoitti...

Luen ja mielelläni luenkin. :)

Mimmu kirjoitti...

Minä :)

Wille kirjoitti...

Kivaa kun olette vielä mukana menossa :)

Jensku kirjoitti...

Määki!

generated by sloganizer.net