tiistaina, lokakuuta 28, 2008

Uusi päivä on tänään

Aamulla sain kuin sainkin itseni raahattua harjoitteluun. Siellä oli mukavaa. Yleensä siellä onkin. Opettaja kävi jututtamassa minua ja ohjaajaani. Kyseli miten oli mennyt ja käytiin läpi sellainen lappunivaska johon olin tehnyt itsearviointia ja ohjaajani oman arvionsa siitä miten minulla oli mennyt. Kehuja sain kuulla. Tulen kuulemma hyvin toimeen sekä lasten että henkilökunnan kanssa. Olen empaattinen ja ihmisläheinen. Luotettava. Joustava. Blaa blaa blaa. Olen hyvä. Nelosen sain harjoittelusta numeroksi. Opettaja vielä käski sanoa vanhemmilleni terveisiä että ovat kasvattaneet hyvän pojan. Täytyykin heti soittaa ja kertoa kun vielä muistaa.

No niin. Nyt on soitettu. Yllättyivät vähän mutta tykkäsivät.

Kävin minä tänään ostamassa uuden vyönkin. Tällä kertaa nahkaisen jos kestäis vähän paremmin. Mitähän muuta? Kirjoitin eilen niin paatoksella että ei ihmekään jos ei nyt ole tämän enempää asiaa.

Humppa Soi: Helloween: Don't Spit On My Mind

6 kommenttia:

AC/DC kirjoitti...

Minäkin ostin perjantaina 30€ vyön ja sitten kun pääsin kämpille niin huomasin että se oli sittenkin liian pitkä. Noh, eihän minulla tietenkään mitään rei´itintä ollut niin ei auttanut kun alkaa paukuttamaan reikää naulan, vasaran ja ruuvimeisselin avulla. Eli varmaan mitataan ne vyöt kunnolla ennen kuin ostetaan.

manninen kirjoitti...

Taisi pitkä urasi Ultimuksena saada nolon lopun.

Wille kirjoitti...

AC/DC: Kuka hullu laittaa 30 € vyöhön? Ai niin. Sinä oletkin trendikäs citysinkku pelimies.

Manninen: Mutta kuomani... Eiku. Ei kuoma. Kuona. Joo. KUONA. Joten aloitetaas uudestaan. Mutta kuonani tämä on vain väliaikaista. Kyllä minä uskon että vanhana patuna kiikkutuolissa keinuessani voin todeta itselleni että olenpas minä epäonnistunut elämässäni.

AC/DC kirjoitti...

Mutta yksi kolmenkympin vyö kestää varmaan kauemmin kuin 6 viiden euron vyötä. Eli se tulee köyhälle opiskelijapojalle halvemmaksi.

Wille kirjoitti...

Niin niin. Ei insinööreille kelpaa köyhien vyöt. Kaiken pitää olla vähän parempaa.

manninen kirjoitti...

Wille & AC/DC: Jos mietitään järellä niin teidän kuonien, eikun ei kuona...ryönä. Eli siis teidän ryönien pitäisi vaihtaa vöitä.

Sillä AC/DC, citysinkkupelimiehen ominaisuudessan, joutuu riisumaan housunsa nopeasti ja usein, eli halvempi vyö on tässä tapauksessa halpompi, eikä haittaa jos se huuman hetkellä vaikka hajoaakin.

Kun taas Wille, joka taas sukeltelee itsesäälin syövereihin ilman happilaitteistoa, tarvitsee mitä todennäköisemmin jossain vaiheessa sitä kestävämpää vyötä...

generated by sloganizer.net