lauantaina, lokakuuta 25, 2008

Oudot tavat kunniaan

Tiina se haastella minua mätkäisi tuossa taannoin. Nyt onkin hyvä aika siihen vastailla kun enhän minä tänään ole mitään oikein vielä tehnytkään. Keittoa keitin, huonon Kingin tv-elokuvan katsoin loppuun ja musiikkia olen kuunnellut. Mutta nyt omituisuuksiin. Ohjeet oli seuraavat:

"Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1. Laitan keittoa ruisleivän päälle.
2. Öö... Hmm... En keksi... Miten tämä nyt näin vaikeaa voi olla. Pakkohan minulla jotain outoja tapoja on olla. Olenpas minä tylsä ihminen. Ei sitten väkisin. Tämähän meni ihan mönkään koko juttu. Tuttua minulle. En kyllä haasta ketään kun tämä nyt ei muutenkaan onnistunut.

Humppa Soi: Kumikameli: Irstailija
Humpastalainattua:
"Synti ja häpeä, turhaan etsit läpeä jonne voisit ryömiä, itseäsi säälimään."

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Niin, se on vaikeaa olla omituinen, jos ei ole :D.

Wille kirjoitti...

Mutta onko se omituista ettei ole omituinen?

Tiina kirjoitti...

Wille, mä luotin suhun tässä!
Oh well...

Wille kirjoitti...

Ei minuun kannata luottaa. Tulee vain pettymyksiä.

Anni kirjoitti...

Laitat juuston muiden juttujen päälle leivälle :D oot joskus kirjottanut siitä :D

Tiina kirjoitti...

Höpsis.

Onko Kaija Koon ja Mikko Alatalon fanittaminen outoa? Siitä saisi jo kaksi kohtaa. ;D

Wille kirjoitti...

Anni: Eihän tuo ole outoa.

Tiina: Ei ole nuokaan outoja.

manninen kirjoitti...

Onko se outoa että aikoo lukea Tuulen Viemää-kirjan cd-levylle vain sen takia että joku toinen nimeltämainitsematon idiootti on lupautunut sen kuuntelemaan?

Wille kirjoitti...

Eikö tuo ole muka normaalia nuorten miesten ajanvietettä?

manninen kirjoitti...

Ei se on epänoprmaalien nuorten miesten normaalia ajanvietettä.

generated by sloganizer.net