sunnuntaina, lokakuuta 26, 2008

Suomi siirtyi "bileaikaan"

Näin ainakin Neiti Aika väitti kun aamulla käänsin kellon tunnin kesään päin. Aika köyhiltä bileiltä vaikuttaa. Olen katsonut elokuvan, kuunnellut musiikkia, käynyt kaupassa ja äsken pyöräytin muutaman letun. Ai niin. Olinhan minä ahkerakin ja tein hieman rästissä olleen koulutehtävän. Senhän piti olla tehtynä ennen kuin harjoittelu alkaa. No eikös se riitä että palauttaa sen ennen kuin harjoittelu on ohi?

Vielä ensi viikko harjoittelua jäljellä. Vaikka siellä olen viihtynytkin niin mukavaa kun se on kohta ohi.

Hei mutta nyt tuli mieleen yksi omituisuus mieleen. Sehän on outoa että kirjoitan yhdeksäisen alhaalta ylöspäin.

Pitäisiköhän sitä lähteä vaikka ulos tallustelemaan kun on jotenkin niin tylsä olo. Ulkoilma yleensä piristää.

Humppa Soi: Etno Kansanmusiikkia Suomesta levyltä Surullinen sottiisi, en tiedä esittäjää.

8 kommenttia:

manninen kirjoitti...

No hyi!

Wille kirjoitti...

Sinäkin syyslomaltasi olet palannut tänne muiden riesaksi. Olisit pysynyt vaan poissa. Ei sinua kukaan kaipaa.

manninen kirjoitti...

Olis kyllä tehny mieli jäädä! Ei olis tarvinnu sinustakaan kuulla mitään...

Tiina kirjoitti...

Ah, poikarakkautta...

Tiina kirjoitti...

Hei jatkuuko se "kuunteleeko suomi oikein" enää ikinä?

glxblt kirjoitti...

Värttinä?

Wille kirjoitti...

Tiina: Jatkuu se kunhan tässä keretään. Ei kai joku sitä oikeasti ole odottanut?

Vokaalisarja: Tarkastin asian. Ei ollut Värttinä vaan Hannu Seppänen.

Tiina kirjoitti...

Kyllä mä olen. Refreshaan sitä sivua monta kertaa päivässä tosi toiveikkaana.
No en nyt ihan... :D

generated by sloganizer.net