tiistaina, lokakuuta 07, 2008

"Sä kompastut lankoihin joita ei näy"

Eilen kävin illalla kävelyllä. Olen käynyt nyt muutaman kerran tässä parin viikon sisällä. Se on mukavaa koska...

Tänään kävin eläin- ja mineraalimuseossa lasten kanssa. Mielenkiintoinen paikka vaikka ei mikään kovin iso ollutkaan. Tykkään täytetyistä eläimistä.

Opettajani kävi myös morjestamassa minua ja keskustelu meni hyvin. Opettaja sanoi että olen sympaattinen (onko se sama asia kuin säälittävä?), iloinen ja että minulla on eläväiset silmät. Yritä siinä sitten olla kun toiset kehuu. En osaa ottaa kehuja vastaan mutta kivahan niitä on silti kuulla.

Eilen poltin noodelit pohjaan ja tänään kävelin päin lyhtypylvästä.

Humppa Soi: Megadeth: Peace Sells (Live)

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko tämän nyt tarkoitus olla jonkinlainen "täydennä lause"-tehtävä?
Se on mukavaa koska...

Öööö...
aaa)...ei tartte yksin kävellä. :D
bee)...tykkään kävellä, vaikkakin päin lyhtypylväitä. (Johtuisiko kohdasta aaaaaaa?)
see)...ihan muuten vaan/ymmärsit väärin, älä täydennä!

On muuten melkeinpä vaikeempaa ottaa vastaan positiivista palautetta kuin (rakentavaa) kritiikkiä.
Ja eikö me jo joskus keskusteltu tuosta sympaattisesta?!

Wille kirjoitti...

Tämä on sellainen "jätän lauseen kesken koska..."

Vaikeampaa mutta mukavempaa.

Mutta onko se huolestuttavaa että opettaja pitää sympaattisena?

Anonyymi kirjoitti...

Ei ole. Ollenkaan. :)

Tiina kirjoitti...

Sympaattinen ei todellakaan ole sama kuin säälittävä.
Ja sanoiko se opettaja myös, että sulla on ihanat hiukset?

Peace sells on hyvä biisi. :)

Mimmu kirjoitti...

Mä olen 90% varma, että Willellä on kävelyseuraa :)

manninen kirjoitti...

Mitähän on miehen päässä liikkunut kun päin pylväitä kävelet? Varmaan sitä minkä cd:n ostat minulle...

Wille kirjoitti...

Hiuksistani ei kukaan ole sanonut mitään.

Ja Mimmu ei päättele nyt yhtään mitään siellä :)

Törmäsin pylvääseen koska nousin kaverini autosta ja kiitin kyydistä ja käännyin ja KOPS!

Tiina kirjoitti...

Minäpä sanon.

Anonyymi kirjoitti...

No eih, sympaattinen on sama kuin symppia. Multa jos kysytään mun hyviä luonteenpiirteitä, ni mä sanon olevani sympaattinen ja empaattinen ja en koe olevani säälittävä, ainakaan kovin ;D

Mä uskon, että sä olet tosi symppis tyyppi, sen kuvan susta nimittäin mä olen ainakin saanut :)

Wille kirjoitti...

Ihme kuvan annan ihmisille kun oikeastihan minä olen aivan kauhea ihminen.

generated by sloganizer.net