lauantaina, lokakuuta 04, 2008

Potkin maassa makaavaa

En tiedä ehdinkö kirjoittaa tätä loppuun ennen kuin noutaja saapuu minua noutamaan Keski-Suomeen. Otetaan kuitenkin riski vaikka riskillä se rikoo onkin ruma.

Ulkona on syksy. Ja niin on sisälläkin. Syksyn on synkkää ja silti tai ehkä juuri siksi pidän tästä. Olo on samanlainen kuin aikanaan kun ryveskelin blogille vaikka kaikki oli hyvin. Tunnen olevani oma itseni. En esitä mitään. Olen vain se tyhmä ja säälittävä kaveri joka ei tee mitään elämänsä hyväksi mutta eihän minun tarvitsekaan olla mitään muuta. Näillä mennään. Kaikki on hyvin.

Sitten haluatte varmaan kuulla mitä eilen ostin itselleni. Menin Anttilaan tarkoituksena ostaa musiikkia. Ajattelin ehkä ostaa Within Tempationia, Indicaa, Sentencedia, Helloweenia, Gamma Rayta... eli siis mielessä oli monia hyviä artisteja. Sitten huomasin jotain mikä vangitsi katseeni. Kolme kymppiä se maksoi mutta en epäröinyt hetkeäkään ostaa sitä koska ajattelin ettei se tuosta enää halpene. Voisin arvuutella teiltä mitä ostin mutta ne jotka tuntevat minut naamakirjassa ovat varmaan jo tajunneet. Ostin Megadethin Warchestin. 4 cd:tä + 1 dvd. Kolme levyä tuttuja ja harvinaisempia vetoja (joiden takia tämän ostinkin.) Sitten vielä livelevy ja livedvd. Mahtava paketti. Rakastuin. Tässä yksi esimerkkibiisi miksi tästä boksista tykkään:



Eikä ollu hassummin tehty videokaan.

Nyt saa riittää kuitenkin turinointi. Hyvää viikonloppua!

Humppa Soi: Limonadi Elohopea: Katkeran rauhallinen
Humpastalainattua:
"Pimeässä ulkona, odotan hiillosta."

7 kommenttia:

manninen kirjoitti...

"Syksy vaanii mua, eikä oo paikkaa minne mennä pakoon, Syksy vaani mua ja jokainen varjo on kuolema"
-Eläkeläiset-

Wille kirjoitti...

Totuus löytyy humpasta.

Tiina kirjoitti...

"Ajattelin ehkä ostaa Within Tempationia, Indicaa, Sentencedia, Helloweenia, Gamma Rayta... eli siis mielessä oli monia hyviä artisteja."
Anteeksi, nyt en ymmärtänyt. Oliko tuo sarkasmia?

Hah hah, kun olen hauska. :D

Wille kirjoitti...

Ehkä olen aikaisemminkin huomannut ettei musiikkimakumme aina oikein kohtaa.

Tiina kirjoitti...

Sehän siinä hauskaa olikin.
Ethän loukkaantunut?

Wille kirjoitti...

No en minä nyt noin pienestä loukkaannu. Sitten ehkä olisin jos olisit Kaija Koota tai Mikko Alataloa haukkunut.

Tiina kirjoitti...

Minäkö Kaija Koota pilkkaisin? En ikinä! :D

generated by sloganizer.net