lauantaina, huhtikuuta 05, 2008

Tänään on kai lauantai?

Tuntuu ihan perjantailta. Ehkä johtuu siitä että kävin töissä. Miltähän sitten huomenna tuntuu kun silloinkin on töitä? Töissä meni ihan kivasti. Olen jo oppinut että siinä samalla voi lukea kun odottelee vastataanko puhelimeen. Onneksi on Soundeja jo pieni pino ehtinyt minulle kertyä niin niitä on kiva lueskella.

Nyt sitten jos koneella istuis ja tietenkin sauna kun on kerran lauantai.

Humppa Soi: Sentenced: Sun Won't Shine

Elämässäopittua: Herra Ylpön musiikinnumero peruskoulussa oli nelonen.

P.S. Tämä oli päivän parasta luettavaa.

7 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Niin ja Aki Kaurismäelle sanottiin ettei se tule ikinä ohjaamaan yhtään elokuvaa...

Mimmu kirjoitti...

Oliko hyvä saunailta? Et kai tällä kertaa vilahdellut naapurin tytöille? ;)

Wille kirjoitti...

Tylsä ilta, tylsä viikonloppu, tylsä olen. En vilahdellu.

Mimmu kirjoitti...

Et ole tylsä. Höpsis!

Sun ois pitänyt mennä vilahtaan, niin oisit saanut jotain actionia lauantai-iltaan ;)

Wille kirjoitti...

Tylsä olen minä kyllä.

Ja korkeintaan sakot olisin saanut jos olisin vilauttanut. Vaikka eipä tuossa paljon nähtävää olisi ollutkaan.

Mimmu kirjoitti...

Wille, nyt ei synkistellä.

*puss*

Wille kirjoitti...

Kyllä sitä välillä pitää synkistellä.

*Synk*

generated by sloganizer.net