maanantaina, huhtikuuta 07, 2008

Ei ehkä ajankohtaisin biisivalinta

Tänään en ole muuta saanut aikaiseksi kuin katsoa rästiin jääneet Kotikadut netistä. On se kyllä hyvä sarja vieläkin.

Ruoaksi tein makaronia ja sitten ostin oikein kalliita lihapullia. Piti olla jotain vähän parempia. Pakkauksessakin luki oikein että "mausta sen muistat". No niin muistan. Oli kyllä pahoja. Ihan järkyttäviä. Meinasi jäädä melkein syömättä.

Töissä meni ihan mukavasti. Tosin työmatkalla kun kuuntelin Nightwishia niin tuli hirveä hinku taas päästä sitä katsomaan.

Mitähän muuta asiaa minulla tänne olisi. Ei kai mitään. Niin se biisivalintani tälle päivälle. Tuohon ihastuin tänään taas uudestaan:

10 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Eikö se ole hyvä asia, että ko. firma suoraan kirjoittaa paketin kylkeen tuon iskulauseen. Mitä sitä suotta kiertelemään totuutta.

Oli hyvä biisi.Pimeään vuorokauden aikaan sopivaa.

Annakoo kirjoitti...

mä ostin kerran jotain saarioisten lasganea, kun siinä luki, että entistä kotoisampi maku.. no voi huhhuh. en suostuis edes koiralleni (ei mulla ole koiraa) syöttämään sellaista.. äideistä tehtyä ruokaa.

Annakoo kirjoitti...

ja oikeestihan se oli tietenkin lasagnea, mutta jos käyt vilkaisemassa blogiani niin ymmärrät varmaan nämä kirjoitushäiriöt.

Anonyymi kirjoitti...

Kivan kuuloinen biisi, jotenkin tuo pimputus tuolla takana tuo sitä herkkyyttä siihen mukaan.

Wille kirjoitti...

Mimmu: Yllätyin että tykkäsit biisistä.

Annareetta: Ymmärrän kirjoitushäröt mutta en olisi edes huomannut tuota jos et olisi itse siitä maininnut.

Lumi: Pimputus tuosta biisistä niin hyvän tekeekin. Osasin ehkä vähän aavistellakin että voisit tykätä.

Mimmu kirjoitti...

Mulla on laajamusiikkimaku ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hui. Eihän tässä uskalla enää uusia eineksiäkään ostella. Pitäydyn sitten vaan vanhoissa ja turvallisissa.
Mä tykkään muuten enemmän broilerpyöryköistä (valmiista)enemmän kuin lihaisista. Eipä mulla muuta.
Muikeaa tiistaita Wiltsulle!

Wille kirjoitti...

Mimmu: Se on vaan hyvä asia.

Sirtsukka: Parhaita lihapullat on kyllä itse tehtynä. Ei niitä oikein voi edes verrata kaupan pulliin.

Annette Sinclair kirjoitti...

Tuon biisin pimputuksella ja meidän bändin pimputuksella on sama pimputtaja. :)

Wille kirjoitti...

WAU! Olen kateellinen.

generated by sloganizer.net