sunnuntaina, huhtikuuta 06, 2008

Rypisinkö?

En tiedä. Ei jaksaisi tänne alkaa tilittämään. Olen ehkä vain väsynyt työntäytteisestä viikonlopustani.

Olen tässä miettinyt tätä lettiänikin. Kesäksi olisi niin paljon helpompaa leikata tämä ihan siiliksi mutta kun olen luvannut etten leikkaa niin kauan kun poikamiehenä olen. Pitäisi varmaan ainakin jotenkin tätä pehkoa siistiä. Mutta miten? Menenkö parturiin ja sanon että tehkää tälle jotain mutta älkää lyhentäkö? No tuskin teen mitään ja annan tämän järkytyksen vaan olla. Enhän minä tätä onneksi itse näe jos en peiliin erehdy katsoa. Ja miksi minä sinne katsoisin? Tiedänhän minä kuka sieltä kurkkii.

Kyllä nyt on niin väsynyttä juttua että parempi olisi lopettaa.

[Et lopeta.]

Lopetan.

[Et malta]

Maltan. Ei tämä ole hauskaa luettavaa.

[No luuletko muka että joskus sinulta sellaista syntyisi]

No mutta kai minä nyt sentään jotenkin olen saanut lukijoita tänne.

[Säälistä ne lukevat]

Eipäs. Ne tykkäävät lukea tätä.

[Niin kun tätä lukemalla ne tajuavat miten hyvin niillä on asiat ja niiden omat blogit tuntuvat paremmilta vaikka oikeasti ovat vaan säälittäviä luusereita joilla ei ole elämää.]

Äläs nyt hauku lukijoitani.

[Taas sitä mielistellään lukijoita. Ei ne kovin viisaita voi olla jos tätä mielellään lukevat.]

Hei. Nyt lopetat tuon. Enhän minä enää uskalla kirjoittaa jos se karkaa aina tällaiseksi väittelyksi ja moittimiseksi.

[Lopeta vaan koko blogi. Se olisi kaikkein paras ratkaisu.]

No en minä nyt ainakaan tätä voi lopettaa kun sehän tarkottaisi että antaisin perikseni sinulle.

[Ainahan sinä luovutat kaikessa. Ei se olisi uutta.]

Mutta tässä en. Sitä paitsi, et tajua että kärsisit siitä itsekin. Sinähän olet vain tekstiä. Ei sinua olisi ilman tätä blogia.

[Siis... Tuota... Ei tuo ole reilua.]

Niin että lopetanko?


Humppa Soi: Rattus: Minä/Minä
Humpastalainattua:
"Minä ja minä, oman älynkin pettämä."

Myöhemmin lisättyä: Thundercatin ja minun sopimus löytyy tuolta. Kaikkea sitä lupaakin.

12 kommenttia:

Thundercat kirjoitti...

ainoa ratkaisu on löytää nainen.. ja vielä sellainen joka antaa leikata siiliks

Thundercat kirjoitti...

täytyy yrittää muistaa toi meidän sopimus

Mimmu kirjoitti...

Tuo jos mikä on hyvä diili. Ja uskon tasapeliin ;)

Toisaalta toivoisin sitä, että Wille "pääsee" deittipalstojen kunkuksikin. saisi hyvää juttua aiheesta.

Wille kirjoitti...

Thundercat: Nythän on oikein mustaa valkoisella niin ei voi oikein "unohtaakaan" tuota.

Mimmu: Minä veikkaan häviötä. Minusta tulee varmaan deittipalstojen Ultimus. Onneksi tuohon ei vielä hetkelleen tarvitse sortua.

Tiina kirjoitti...

Et lopeta.

Ja siinä voi käydä niin, että jos niillä kiehkuroilla hurmaat naisen, niin se ei anna leikata niitä enää pois.

Annette Sinclair kirjoitti...

Hyvä sopimus!

Itse olen kyllä aina mieltynyt miehiin, joilla on kunnon hiuspehko. Kultanikin on ihan järjetön karvakasa: hiusta ja partaa riittää muillekin jaettavaksi. Mutta sinun ei toisaalta tarvitse minua miellyttää :P

Anonyymi kirjoitti...

Se voi olla äärimmäisen vaikeeta emmnä hiustenleikkuuseen jos niitä ei saa lyhentää, koska saksilla on taipumus leikata ja osa tippuu pois ja lyhenee. Voishan sitä tietysti pyytää käyttämään ohennussaksia, että ikäänkuin harventais sitä hiusten määrää eikä ottais pituudesta yhtään :DD

manninen kirjoitti...

Jätkä on jo toinen jalka ukkomiehenä... Ja et kyllä tee hiuksillesi mitään, ennenkuin niistä on saatu kunnollist akuvamateriaalia jälkipolvia ajatellen (PoikamiessetäManninen voi sitten näyttää niitä sun kakaroille)

Anonyymi kirjoitti...

Kertakaikkiaan ihana blogi! Ja ihanat hiuksetkin, et leikkaa! Ei nyt mennä siihen, että mulla on tiettävästi muutenkin kohtuullisen erikoinen miesmaku.

Wille kirjoitti...

Hei, tässähän nyt oikein punastuu.

Anonyymi kirjoitti...

Eiei, usko mua: maailma on väärällään naisia, jotka takuusti lankeavat nokkelaan kirjoitteluun ja hurmauskiehkuroihin.

Wille kirjoitti...

Hurmauskiehkuroihin ehkä mutta ei tähän minun sekasotkuun.

generated by sloganizer.net