maanantaina, syyskuuta 22, 2008

Tauko

Jokohan olen tullut blogielämäni päähän? En tiedä mutta ainakin pidän hetkisen taukoa kun tästä on tullut niin tökeröä väkisin vääntämistä tästä blogin pitämisestä. Pärjäilkää siis ilman minua. Kyllä minä kuitenkin lueskelen muiden blogeja joten ette te minusta täysin eroon pääse.

Humppa Soi: Mikko Alatalo: Rautalanka on ruostunut
Humpastalainattua:
"Erojen itkut, ilojen litkut
raudankin ruostuttaa.
Mutta vielä mestarin sormet herkkiä kieliä suostuttaa.
Vielä täältä noustaan, rautalanka on ruostunut."

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

O-ou. Mitäs minä nyt teen, jos sinä lopetat kirjoittamisen?

Vaan eihän sitä väkisin voi, tiedän sen. Toivottavasti tauko ei muodostu pitkäksi. Ja toivottavasti tosiaan jaksat käydä muiden juttuja lukemassa.

Wille kirjoitti...

Enhän minä toki teidän juttuja hylkää kun kerran olen jo koukkuun jäänyt. Enkä minä tiedä kauanko taukoa pidän. Voi olla että hyvinkin pian palaan takaisin tai sitten siihen menee pidempään. Aika näyttää.

Anni kirjoitti...

Murh tollaiselle käytökselle.

Ikävä tullee.

Mimmu kirjoitti...

Toivottavasti sinusta kuulee aina silloin tällöin edes jotain. :)

Et saa kokonaan täältä omasta blogistasikaan kadota.

Tiina kirjoitti...

Voithan sä kirjoittaa aina silloin kun on jotain kirjoitettavaa. Esim. Willen keittiötä ja musabattleja...
Ei joka päivä ole pakko, jos ei siltä tunnu, mutta ei tarvi silti kokonaan lopettaakaan. Hosumallahan ei tule kuin niitä kusipäisiä mukuloita.

manninen kirjoitti...

Ei tule kyllä ikävä!Se on jo tarpeeksi kamalaa kun täytyy joskus livenä nähdä...

Anonyymi kirjoitti...

HöhPöh. Joo, mutta aina ei vaan jaksa tai iske. Itse juuri kirjoitin viimeks siitä, että kun ei ole oikein mitään sanottavaa ja kirjoittaa jotenkin ns. velvollisuudentunnosta tjsp. Yks kommaaja mulle sanoikin, että se on taidepaussi ja mä väänsin sen luovaksi tauoksi, joten käytä säkin sitä ihan rohkeasti vaan. Mutta älä kokonaan meitä jätä. Kaikkea hyvää Sinulle !

Wille kirjoitti...

Anni: Mur vaan takaisin.

Mimmu: Eiköhän minusta aina joskus jotain kuule. Enkä minä tätä blogiakaan ole suunnitellut kokonaan hylkääväni.

Tiina: Niinpä.

Manninen: Onneksi sinua ei kovin usein enää livenä näe kun siellä Lapissa asut.

Lumi: Taidepaussi. Sehän kuulostaa hienolta. Kaikkea hyvää myös Sinulle!

sirenita kirjoitti...

Hei hoi! Mäkin tuossa pidin taukoa, eikä se sitten tuntunutkaan yhtään vaikeelta taas kirjottaa. Olikohan mullakin sellanen taidepaussi?

Niin, eikä sitä väkisin pidä raapustella, jos ei kerta tunnu siltä. Mutta kyllä mä silti haluaisin tietty lukea kuulumisia. Mutta mutta.

Kivuutta päiviisi!

Anonyymi kirjoitti...

Tuli itselläkin välillä mieleen, että lopetan koko blogikirjoittelun, kun tuo Facebook on kuitenkin enemmän käytössä. Pieni tauko teki terää ja nyt on taas hieman jaksanut päivittää. Saa nyt nähdä miten tässä lopulta käy. Mutta Feissistä ainakin näkee meikäläisen menoa tarkemmin ja on tuota tullut katseltua sinunkin menoa siellä. :)

Wille kirjoitti...

Sirenita: Kivuutta myös sinulle!

Tiia: Sehän tämänkin tauon tarkoitus on että jos se vähän piristäisi kirjoitusintoani. Ja minun menoani saa kyllä siellä naamakirjassa seurata, ei siellä mitään ihmeitä tapahdu.

Anonyymi kirjoitti...

Höh ja voi ei. Tule pian takaisin ja pidä oikein rentouttava blogitauko!

Wille kirjoitti...

Voi olla että kyllästyn piankin tähän taukoon :)

generated by sloganizer.net