tiistaina, syyskuuta 09, 2008

"Sinä niin kuin monet muutkin naiset..."

"...sinä haluaisit olla mies", näin laulaa Limonadi Elohopea ja miten tämä liittyy sitten minuun tai tähän tekstiin? Ei mitenkään. Se nyt vaan sattuu soimaan taustalla kun tätä aloitin nyt kirjoittamaan. Elämääni ei mitään ihmeellisyyksiä kuulu. Koulua käyn ja siellä viihdyn. Vapaa-aika kuluu koneen ääressä ja joskus jopa erehdyn käymään kaupassa tai muuten seikkailemaan jalkaisin Kokkolan vilinässä. Aamut on olleet kylmiä, päivät lämpöisiä ja illat pimeitä. Köyhyys painaa päälle. Olen yksin mutta en yksinäinen. En tiedä mitä kaipaisin vai kaipaanko mitään. Olenko siis onnellinen? En tiedä. Kai minä sitten olen ihan tyytyväinen nykyiseen elämääni.

Humppa Soi: Limonasi Elohopea:Liekkimaja
Humpastalainattua: "Mun ei tarvii olla erikoinen, mun ei tarvii olla erilainen"

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Kuulostaa ihan hyvältä. :)
Paskemminkin voisi nimittäin mennä.

En kyllä allekirjoita tuota limonadi elohopean väitettä.

Mimmu kirjoitti...

Mä uskoisin, että sä olet onnellinen, ainakin perusonnellinen :)

Wille kirjoitti...

Tiina: Mitä? Etkö haluaisi olla mies?

Mimmu: Sitä on vaan vaikea myöntää ääneen että on perusonnellinen :)

Annikki kirjoitti...

Minä tahdoin pienenä olla poika, koska pojat saivat juosta pihalla ilman paitaa ja pissiä seisaaltaan. Oliko tämä nyt yllätys. Eihän se ollut.

Juoksentelin silti ulkona ilman paitaa, ja opettelin pissimään seisaaltaan.

manninen kirjoitti...

Homma kusi! Tulen vasta huomenna...

Wille kirjoitti...

Annikki: En yllättynytkään.

Manninen: Sepä hyvä.

generated by sloganizer.net