perjantaina, elokuuta 29, 2008

Venetsialaiset väliin jääköön

Eilen leikittiin "vettä kengässä" ja tänään oltiin ulkona leikkejä. Pitäähän sitä päiväkotiharjoittelua varten osata leikkiä. Sain myös kahden vuoden tavoitteeni totetutettua jo tänään. Olin nimittäin asettanut tavoitteeksi voittaa luokkakaverini edes kerran biljardissa. Kyllä on mukava aloittaa nyt voiton jälkeen viikonlopun vietto. Maanantaikin kun on vielä vapaa vaikka sen olen kyllä jo pyhittänyt koulutehtäville.

Olisi ihan mukava jäädä nyt viikonloppuna seuraamaan Kokkolan Venetsialaisia mutta kun lupasin jo mennä kotopuolessa käymään ja luultavasti huomenna käydään Keskisellä ostamassa vähän vaatetta hautajaisiin kun ne on jo viikon päästä.

Joka tapauksessa oikein hyvää ja iloista viikonloppua kaikille lukijoilleni ja miksei myös niille jotka eivät lue tätä!

Humppa Soi: Mikko Alatalo: Kotisaunan lauteilla
Humpastalainattua:
"Kotisaunan lauteilla, kotisaunan lauteilla
Hyvä minun olla on.
Vaikka maailman raiteilla arpia sain
Minä täällä olen huoleton."

Elämässäopittua: "Kuka pelkää mustaa miestä" on nykyisin "Kuka pelkää jäämiestä"

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mä sun blogia seuraan säännöllisesti vaikka laiska oonki kommentoimaan :)

Hei jos joskus tuut sjoelle ni ilmottele ihmees, vois olla kiva nähdä :)

Mimmu kirjoitti...

Vai että jäämiestä. Eli tarkoittaako se nyt Kimi Räikköstä?

Hauskaa viikonloppua Wille! ☺

Wille kirjoitti...

Neiti O: Ja niin minäkin seuraan sinun blogiasi vaikka en minäkään usein innostu kommentoimaan :)

Ihan nyt lähiaikoina en ole sinnepäin tulossa mutta kyllä minä tässä joskus ja ilmoittelen kyllä hyvissä ajoin kun tiedän.

Mimmu: Vai tarkoittaneeko Arnold Schwartzeneggeria? (Ihmettelen jos kirjoitin oikein)

generated by sloganizer.net