perjantaina, elokuuta 01, 2008

"Hän vaatii lämpöä mutta ei halaa"

Tuo otsake ei liity kyllä tähän tekstiin mitenkään mutta eipä se ole ennenkään haitannut. Mistä minä tänne nyt sitten olen kirjoittamassa. Öö. Siis. No jaetaanpa ainakin tuo tunnustus jonka olen jo paristakin osoitteesta saanut. (Kiitos Minja ja Sirenita.)



1. Tunnustuksen voi antaa viidelle henkilölle.
2. Joista neljä seuraavat blogiasi.
3. Yhden täytyy olla uusi blogissasi ja asua eri paikassa
4. Linkki siihen blogiin, jolta sait tämän tunnustuksen

Noudatetaanpas kerrankin ohjeita. Siis ensiksi neljä jotka seuraavat blogiani.

1. Mimmu
2. Annikki
3. Milou
4. Muusikotar

Olipas vaikea valita. Kaikki lukijanihan tämän tietenkin ansaitsisivat. Ja sitten kun teitä on vielä ihan kiitettävän iso joukko.

Ja sitten yksi joka on uusi blogissani ja asuu eri paikassa. No tässä hieman sovellan tuon asumisen suhteen. Tai no toisaalta. Eikös silloin asu eri paikassa kuin minä jos ei asu minun kanssani joten kyllä tämä ihan oikein menee. Sen pidemmittä puheitta uuden lukijan tunnustus menee Hehkuvaiselle.

Niin ja sitten piti vielä linkittää blogiin josta tämän sain mutta senhän jo teinkin.

Ei kai tässä tämän ihmeellisempää. Viikonloppu edessä ja luvassa on menoa ja meininkiä. No eipäs olekaan. Vietän viikonlopun ihan yksinäni täällä Tampereella. Ei niin mitään suunnitelmia.

Humppa Soi: Kaija Koo: Menneen talven lumet
Humpastalainattua:
"On talvi hidastanut kulkuaan
kuulen enkelten laulavan hallelujiaan
Väsytin talven sitten selätin sen
Jos perillä huomaisin sen
sydämessäs asuu joku toinen, minä en
Lähden vaikka lumet on lähteneet"

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kiitos *niiaa ja kumartaa*.

Jaa ei suunnitelmia? No sittenhän tulet lauantaina Maitolavalle Tammelaan ja/tai sunnuntaina Pispala Folkiin. Ainakin jos sää sallii. Tule reippaasti morjestamaan :).

Wille kirjoitti...

Voishan sitä vaikka tullakin jos uskaltais :)

Anonyymi kirjoitti...

En minä pure ;).

Annette Sinclair kirjoitti...

Aaaawww! :D Kivaa! Miten pitkälle tätä luottoa voi vinguttaa? Saako sillä suklaata? Edes mielikuvitussuklaata? *koiranpentuilme*

Annikki kirjoitti...

kiits kiits, jospa keksisin kelle sitä edelleen jakaisin..

mulle tuli ihan sama mieleen kuin muusikottarelle, että onpa kiva, kun saa mieheltä luottokortin lahjaksi ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiittää ja palauttaa ;D

Wille kirjoitti...

Olkaapa hyvät vaan. Harva mies tosiaan uskaltaa näin vapaasti lahjoittaa luottokortteja naisille.

Mimmu kirjoitti...

Kiitokseni! :)

generated by sloganizer.net