maanantaina, elokuuta 25, 2008

Positiivisuus Osa 1

Lumi tuossa taannoin kirjoitti positiivisista asioista ja haastoi muutkin mukaan kamppanjaan jossa vähintään kerran viikossa kirjoitettaisiin pelkästään positiivisista asioista. Minäkin tähän lupauduin ja voisin yrittää aina maanantaisin kirjoittaa positiivisista asioista kun maanantai yleensä on se kaikkein ikävin päivä viikosta.

- Niin moni on ottanu osaa mummoni pois nukkumiseen.
- Kokkolaan muutto piristi mieltäni.
- Minulla on hyvä asunto.
- Ei enää galluppia.
- Syön parhaillani hyviä lämpöisiä voileipiä.
- Koulussa olen viihtynyt.
- Luokkakaverit on mukavia.
- Minulla on paljon hyviä levyjä joita kuunnella.
- Moneen päivään ei ole satanut.
- Minulla on parveke.
- Sain tänään tiskattua ja aloitettua hieman koulutehtävien tekemistä.

Humppa Soi: The Pogues: Bottle Of Smoke
Humpastalainattua:
"The moon is clear
The sky is bright
I'm happy as the horses shite
Up came the Bottle of Smoke"

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Wille ! Kiva kun läksit mukaan :) Ja paljonhan noita iloisia asioita on sopinut Sinunkin päiviisi.

Wille kirjoitti...

Ne vaan niin helposti tuppaa unohtumaan. Ihan hyvä välillä kirjata ylös että ei se elämä niin synkkää olekaan.

Anonyymi kirjoitti...

Minussa ei ole mitään positiivista.
Kumma kyllä, asia ei häiritse minua lainkaan, toisia se tosin häiritsee.Pitäisköhän vähän yrittää? Ei jaksa.

Wille kirjoitti...

Jos asia ei häiritse itseäsi niin sittenhän kaikki on hyvin. Eikä minuakaan epäpositiivisuus häiritse. Se häiritsee on väkisin jotain sellaista mitä ei ole.

generated by sloganizer.net