keskiviikkona, toukokuuta 28, 2008

Kohta se partaveikko saapuu

Tämän ehdin kuitenkin vielä tehdä ennen sitä.

Ideana on siis vastata kysymyksiin valitsemansa artistin biisien nimillä.

1. Sukupuolesi?
Kaunis mies

2. Mikä on suurin unelmasi?
Viiskyt vuotta yhdessä

3. Mitä inhoat?
Hehtaareittain sydänsuruja

4. Millainen fiilis sinulla nyt on?
Voi kun pääsis avohoitoon

5. Miten elämäsi sujuu ylipäätään?
Jodl-ei, naista ei

6. Mistä asioista pidät?
On vanha jengi koossa taas

7. Mitä haluaisit sanoa ihastuksellesi/tyttö-/poikaystävällesi?
Älä anna muille (kun sä menet lappiin)

8. Missä haluaisit olla?
Kiiminkijoen rannalla

9. Kuvaile elämää?
Pelkkää kurjuutta

10. Kuvaile itseäsi?
Vielä maalaispoika oon

11. Mitä sinä haluaisit juuri nyt?
Roppani kaipaa romantiikkaa

Ette varmaan yllättyneet artistivalinnastani.


Humppa Soi: Mikko Alatalo: Se on eldankaa
Humpastalainattua:
"Mä olin kahdeksan vanha kun ensi kerran voimani riitti viinapullon korkkaamaan."

Elämässäopittua: Jäätelökesän on sanoittanut Mikko Alatalo.

8 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

No, kyllä se Mikkokin näköjään jotain tietää. Viitaten tuohon ensimmäisen kysymyksen vastaukseen.

Wille kirjoitti...

Mikko tietää kaiken.

Minja kirjoitti...

Olenko muistanut mainita, että Mikko Alatalon vanhempi poika oli yläasteella rinnakkaisluokallani? :)

Anonyymi kirjoitti...

Tuo Mikko on kyllä yllätyksellikäs. Ensimmäinen mieleen tuleva viisu kun on Rikoo on riskillä ruma. Ja se ei ole ihan sitä, mitä musiikista haen/tykkään. Mutta suojelusenkeli ja jäätelökesä (ja paljon muuta). Vaikka kyllä minä nuo tiesinkin jo.

Ja tiesin senkin, että teet tämän meemin Mikon viisuilla. Voinko alkaa kutsua sua Wille A.:ksi?

Wille kirjoitti...

Minja: Olen kateellinen.

Sirtsu: Mikon nerous onkin siinä että siltä löytyy kyllä ihan mitä vaan.

Mistä muka tiesit että Mikon viisuilla tämän teen? Ja saat kutsua minua Wille A:ksi.

Annette Sinclair kirjoitti...

Arvaa ketä tuossa juuri kuuntelin :P Kyllä se rikoo ON riskillä ruma...

Wille kirjoitti...

Mistähän levyltä tuota biisiä kuuntelit?

Annette Sinclair kirjoitti...

Semmoiselta aika hyvältä kotimaiselta levyltä, yksi aika tosi cool tyyppi sen mulle lähetti :P

generated by sloganizer.net