tiistaina, toukokuuta 13, 2008

Anteeksi Ultimus

Haluan pyytää itseltäni anteeksi. Anteeksi. Ymmärrän että joskus olen vaikea luonne ja että elämä ei kanssani todellakaan ole herkkua mutta nyt menin liian pitkälle. En tiedä voitko antaa tätä koskaan anteeksi, eikä tarvitsekaan. En itsekään antaisi anteeksi jos olisit minulle tehnyt saman. Aamupäivä meni vielä hyvin ja töissäkään ei mitään valittamista. Mutta sitten töiden jälkeen en tiedä mikä minuun meni. Kävelin Klubin ohi kuin siellä ei olisi ollut mitään kiinnostavaa vaikka mainos kertoi muuta. Kävelin onnen ohi. Anteeksi. Kerrankin olisimme päässeet elämän syrjään kiinni. Ei se ole selitys että se olisi maksanut ja että säästettiin 12 euroa. Jätimme MIKKO ALATALON väliin. Tätä en unohda ikinä. Anteeksipyyntönä haluaisin osoittaa vaatimattoman runon tämän surullisen tapauksen vuoksi.

Minä Itken Kun Kipeästi Osuu
Akkunan Luona Aistin Tunteet Alakuloiset Lemmen Orjan

Humppa Soi: Pelkkää Kurjuutta
Humpastalainattua:
"Onko kehdosta hautaan ihmisen elämä pelkkää kurjuutta?"

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä ihmettelen Kyllä Kovasti Ohikävelyäsi
Aina Luullakseni Ainakin Tulee Aika Lohdun Onnen.

Tiina kirjoitti...

Minä Ihailen Kykyäsi Klubi Ohittaa.
Aivan Läheltä Aion Tänään, Arvatenkin Lujatahtoinen Olen.

Mimmu kirjoitti...

:D

Wille, osanottoni.

Wille kirjoitti...

Onneksi kesällä pääsee Saarijärvelle katsomaan Mikkoa.

Annette Sinclair kirjoitti...

Miksi Ihmeessä, Kysyn, Kävelit Ohitse? Alatalon Lutuisen, Aistillisen, Taidokkaan Artistin, Liekehtivän Optimistin?

Jööti kirjoitti...

mää oon säpinöiny mikko alatalon kanssa ;). se oli esiintymässä iisalmessa jossaki marketissa ja mä ja mun kaveri käveltiin ohi nii se vilkutti ja hihkaisi :"Hei tytöt!" oltiin iha tulessa.

Wille kirjoitti...

Muusikotar: Itse olen samaa kysellyt. Onneksi sitä on lieventänyt tieto että ne oli jotkut muistojamit joten voin olettaa että Alatalo ei omia biisejä niin paljon soittanut.

Jööti: Tuosta olen kyllä enemmän kuin kateellinen.

Tiina kirjoitti...

Ainahan sä voit mennä Pispalaan stalkkaamaan Mikkoa. Ehkä se vilkuttaa ja huutaa sullekin "hei tytöt!" ;D

generated by sloganizer.net