sunnuntaina, lokakuuta 21, 2007

Minua on huijattu!

Ja mitä sitten tein sellaista mitä en ole aikaisemmin tehnyt. No voitin Texas Hold'Emin. Kyllä jäivät serkkupojat toiseksi.

No tein minä jotain muutakin. Jotain sellaista mitä en olisi uskonut koskaan tekeväni. Melkein yhtä pahaa kuin Manninen taannoin. En nyt sentään ihan saatanalle sieluani myynyt mutta vähintään pikku piruille jotka tulevat seiniä maalaamaan. Mikä on tämä leijonan luola johon pääni työnsin?

Hävettää sanoa.

Uskallanko?

No kasvot olen menettänyt ja periaatteistani luopunut ennenkin joten antaa mennä.

Facebook.

No ei siinä mitään. En edes tajunnut kun hetken mielijohteesta sinne liityin että mikä on homman nimi. Veljenihän siellä jo olikin, enkä tosiaankaan arvannut että kyseessä onkin irc-gallerian kaltainen paikka. No ei onneksi ihan niin teinihelvetti.

Pyydän anteeksi.

Kaikilta.

Ja ennen kaikkea itseltäni.

P.S. Opin minä tässä eilen senkin miten tänne saa youtuben videoita lisättyä kunnolla. Eli seuraavalla viikolla voisin tehdä vaikka musabattlen. Näytetään nyt mitä osaan:

4 kommenttia:

AC/DC kirjoitti...

Voiko mies alemmas enää vajota?

Anonyymi kirjoitti...

Osaatko siis soittaa kitaraa tuolla tavalla vai pelkästään laittaa blogiin videon jostakusta, joka osaa? :)

Facebook! Pelottavaa!!!

Wille kirjoitti...

Osaan laittaa blogiin videon.
Kitaralla en osaa soittaa mitään. Pianolla olen joskus osannut pienen pienen veturin.

Ja AC/DC on vaan ihan hiljaa.

manninen kirjoitti...

Mutta Heviä kyllä osaat laulaa. Älä unohda sitä.

generated by sloganizer.net