maanantaina, lokakuuta 01, 2007

Kyllä pyörii taas ajatukset päässä

Synttärit meni ehkä hieman erilaisissa merkeissä kun vielä viime viikolla odotin. Kiitos vaan onnitteluista. Täällä oli kasa poikamiehiä "piristämässä" minua ja oli oikein kakku, sipsit, popcornit, karkit, limsat sun muut mitä yleensä on pienten lasten synttärikemuissa. Lahjoja sain ihan kivasti. Mm. elokuvat: Kadotettu rakkaus, My super ex, The break-up, Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? ja Rankka päivä. Lieneekö hieman vihjailua takana. On se hyvä kun on reiluja kavereita. No sain minä velipojalta Indican levyn jota olenkin suunnitellut ostavani.

Ja kyllä on muuten paskanen kämppä noiden kemujen jälkeen. Mikähän sotku olisi ollut jos harrastettaisiin vielä juomista.

Koulussa kävin tänään. Ruotsia oli, enkä joutunut edes luokkalaisille selittämään miten viikonloppu meni. Ehkä parempi niin.

Pyrin olemaan kovasti täällä tilittämästä tuota mielessäni pyörivää asiaa, etten vaan tilityksilläni loukkaisi toisen osapuolen tunteita. Olen ehkä liian kiltti, mutta minkäs teet kun en halua kenellekään mitään pahaa.

Allapäin tässä ollaan vaikken sitä niin ulkoisesti näytäkään.

Humppa Soi: Sentenced: Bleed

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Myöhäisesti onnittelen täällä! Seura on hyvä synttärilahja, eikö... :-)

Mielessä pyörivä asia - voi itku. Ei tule muuta kuin kliseitä mieleeni, joten jätän ne sanomatta. Jaksamista kuitenkin toivottelen ja sitä iänikuista ajan parantavaa voimaa. Ajatteles, kun voisikin parantaa itsensä (olisit ainakin oikealla alalla sen suhteen).

Lämpimiä ajatuksia sinulle ja jos jaksat sitten jossain vaiheessa, niin kerrotkos mielipiteesi tuosta My super exästä (auts). Kiinnostaa, kun se on Tarantinon leffa enkä ole nähnyt sitä vielä.

Anonyymi kirjoitti...

Wille my friend... Olen pahoillani. =(

Tässä pari laulua joiden sanat varmaan aika pitkälle kertoo sun ajatuksista:

"Jos sua ei ois ollut
niin olisin keksinyt sut
ois susta samanlainen tullut
mitään en ois muuttanut

Ohikulkijat luulee
minun seinille puhuvan
tyhjyyteen he sanovat mun kuulee
sua aina rakastan

Tahdon susta kiinni pitää
vaikken sua oikeasti enää nää

En tahdo irtikään päästää
taas ilmestyt vierellein
on pakko itseään säästää
sen velkaa sulle jäin

Olet jokaikinen yön ääni
kukkamerestä poimin sut
hyvä ajatus sisällä mun pääni
kun elämä on suuttunut

Oot valona mun tiellä
silloin kun on vaikeaa
hullummaksi olisin tullut vielä
jos sua ei ois ollutkaan

Jos sua ei ois ollut
niin olisin keksinyt sut
vuoteeseeni kuvitellut
sulle kadulla puhunut

Hiljaisuutena öissä
ääriviivoissa pihakoivun
ilman sua oon kuin vöissä
ilman sua lakastun

Saanhan susta kiinni pitää
vaikken sua oikeesti enää nää

En tahdo irtikään päästää
taas ilmestyt vierellein
on pakko itseään säästää
sen velkaa sulle jäin

Olet jokaikinen yön ääni
kukkamerestä poimin sut
hyvä ajatus sisällä mun pääni
kun elämä on suuttunut

Oot valona mun tiellä
silloin kun on vaikeaa
hullummaksi olisin tullut vielä
jos sua ei ois ollutkaan

Ei sua minusta voi erottaa
jäät osaksi mieleni maisemaa

Kiitos
kun olit totta hetken
nyt mun täytyy tästä jatkaa
vierelläni teet loppuretken
vaikka se olis kuvitelmaa

Olet jokaikinen yön ääni
osa lempeää valon kajoa
kesäsateena saavut elämääni
en kuivuuteen hajoa

Oo valona mun tiellä
silloin kun on vaikeaa
hullummaksi olisin tullut vielä
jos sua ei ois ollutkaan" KaijaKoo

"Minä muistan sinut
Kun aurinko paistaa
Minä muistan sinut
Kun koitan töitä kalastaa
Minä muistan sinut
Kun katson lakanaa valkeaa
Minä muistan sinut
Vaikka koitan unohtaa

Minä muistan sinut
Kun pilvet on hattaraa
Minä muistan sinut
Kun joku maailmaa parantaa
Minä muistan sinut
Kun pimeys lankeaa
Minä muistan sinut
Vaikka se on vaikeaa

Minä muistan sinut
Kun posket kiihkosta helottaa
Minä muistan sinut
Kun kyydissä pelottaa
Minä muistan sinut
Kun lattia narahtaa
Ja minä muistan sinut
Kaikki sinusta muistuttaa

Minä muistan sinut
Kun katson kurkien auraa
Minä muistan sinut
Kun lapset nauraa
Minä muistan sinut
Kun pakkanen paukahtaa
Minä muistan sinut
Ja aina aijon muistaa

Minä muistan sinut
Paremmin kuin ketään koskaan"KaijaKoo

-Sanna-

Anonyymi kirjoitti...

Niin, harvemmin siitä toisen mielen pahoittamisesta saa itsekään kovin hyviä fiiliksiä loppujen lopuksi.

Todella huomaavaisia ystäviä sinulla. Minun yksi ystäväni muutti yhteen poikaystävänsä kanssa ja lahjoitti minulle kirjojaan. Ne olivat nimeltään mm. Unelmista totta, Vielä on toivoa, Netti@deitti jne.
En tiedä miksi nuo kuulostivat siltä, että "älä sure, kyllä sinäkin vielä jonkun löydät"... :D

Wille kirjoitti...

Elegia:
Kerron kyllä mielipiteen ilomielin, vaikka ei kai tuo Tarantinon leffa mielestäni olekaan.

Sanna:
Kiitos. Osuit asian ytimeen. Nyt kyseiset biisit koskettavat entistä enemmän.

Tiina:
Ei ystävissäni mitään vikaa olekaan. Huumorin avulla sitä pyritään kipeätkin asiat ottamaan. Kyllä sitä yksin ollessa ehtii tarpeeksi paljon vakavasti miettimään asioita.

Anonyymi kirjoitti...

Myöhäiset synttärionnittelut täältäkin!

Tulin lukemaan kuulumisiasi piiitkästä aikaa, ja tuli suru puseroon kun niitä luin... Olen kovin, kovin pahoillani. "Elämä jatkuu" ja "Aika parantaa haavat" ovat vittumaisia kliseitä molemmat (jotka joku älypää on joskus keksinyt), mutta samalla ne ovat myös ärsyttävän totta. Kuluu ehkä viikkoja tai kuukausia, mutta olo helpottaa kyllä. Kaiken pahan olon keskellä juuri nyt pitää vaan jaksaa tykätä itsestään... Ja pitää itsestään huolen. Teethän sen?

On aika kipeätä myöntää itselleen, että joku sellainen johon kympillä uskoi, ei kestänytkään forever kuten piti. Voimia, ei varmasti ole helppoa!

Anonyymi kirjoitti...

Oho, no ei olekaan. Mistähän olen sellaista päähäni saanut?! Mutta Uma siinä näyttelee (jos siis kyseessä on My super Ex-girlfriend). Outoa, hmhp.

Anonyymi kirjoitti...

Tulin vain kertomaan, että olet ajatuksissani.

Ja myöhässä onnittelen.

Anonyymi kirjoitti...

Pahoitteluni myös sinulle tämän jutun takia...

Wille kirjoitti...

Kiitos.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos mielenkiintoinen blogi

generated by sloganizer.net