torstaina, lokakuuta 04, 2007

"Elämä kovaa joskus kolhii..."

Jos ette kestä rypemisestäni lukemista niin älkää lukeko.

Ja vaikka tänään englannin koe menikin ihan kohtalaisen tuntuisesti niin ei tämä elämä kyllä vieläkään ole mitään ruusuilla tanssimista. Lähinnä ruusun piikeillä tanssimista. Pelottaa myös hieman miten kestän kun alkaa pitkä loma. Mieluummin olisin melkein jatkanut opiskelua. Koulussa ei niin vituta muut asiat ja voi kyynisellä (mutta huonolla) huumorillani kuitata kaiken. Lomalla sitten tulee kumminkin vain pyöriteltyä ajatuksia pienessä surkeassa mielessäni ja alkaa entisestään kaikki vituttamaan. Uuden pienoisen vitutuspuuskan toi tänään myös se kun KELA ei maksanutkaan tukia minulle, koska olen täyttänyt laput päin persettä. Ensiksi pitää saada ne kuntoon ennen kuin mitään tililleni tippuu, etteivät vahingossakaan maksa liikaa. Onneksi tilillä on huikeat 17.95 €.

Meillä oli tänään myös tuutoritunti jolla opettaja jakoi dosimetrit harjoittelua varten ja muutenkin puhui harjoittelusta. Minähän en mitään saanut kun tuo harjoittelu jää väliin. Tuntui aika turhalta istua kuuntelemassa niitä juttuja.


Koulussaopittua: "Ihmiset on yksilöitä."


Humppa Soi: Kaija Koo: Kylmä ilman sua
Humpastalainattua:
"Ja mulla on niin kamalan kylmä ilman sua
Teinkö jotain väärää?
Mulla on niin kylmä ilman sua."

P.S. Jos joskus vielä olen onnellisessa parisuhteessa niin silloin en enää valita yhtään mistään.

17 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jännä juttu, miten Kelasta ei voida koskaan ajoissa ilmoitella asioista. Itsellä venyi asumistuen saanti sen vuoksi, että he päättivät odottaa työkkärin lausuntoa eräästä aiheesta, johon loppujen lopuksi riitti mun oma vastaus. Vasta kun itse lähetin sähköpostia (en mene sinne edes huvikseni istumaan ja jonottamaan yksinäni enkä soittamista edes harkitse hintansa vuoksi), saatiin asia kuntoon ja kahden kuukauden asumistuki kolahti tililleni parin pankkipäivän kuluttua.

Anonyymi kirjoitti...

Järkkää itsellesi jotain hyvää seuraa ja muuta ajateltavaa loman ajaksi.

Wille, kyllä se siitä. Usko mua.

Wille kirjoitti...

Pakko kai se on uskoa kun kerran vanha ja viisas neuvoo.

Anonyymi kirjoitti...

Kirjotit siitä että sua vähän hirvittää tuleva "loma" kun asiat alkaa jyllään päässä... Tiedän että tää taas kuullostaa saarnalle mut ota sillon ku oot yksin niitä muistiinpanoja käteen mitä kursseja sulla on rästissä ja lueskele niitä niin sun on taas helpompi seurata tunnilla niitä asioita mitä esim. Pitkänen luennoi ja sit on helpompi valmistautua kokeisiinkin. MUT PÄÄASIA ETTÄ SULLA ON JOTAIN TEKEMISTÄ JA TOIMINTAA oli se sit mielekästä tekemistä tai ei, mut pää siinä hajoo jos alat vaan tyhjänpanttina kotona istuskeleen. Jos ei kouluhommat kuitenkaan kiinnosta niin sit änkeet ittes semmosiin paikkoihin missä on ihmisiä etkä jää yksin kotiin suremaan!

Ja tiedätkö mikä on lohduttavaa Wille, no se että mä ja kuka tahansa tän sun blogin lukija voi luvata että sä olet vielä joskus onnellisesti parisuhteessa ja se on ihan varma asia! Sitä me ei kukaan pystytä sanomaan että millon mutta se on ihan varmaa että se päivä kyllä koittaa.

Pelottavinta (ainakin mulle oli) erotilanteessa on se ajatus että jonakin päivänä kyseinen asia ei herätä enää mitään tunteita sussa etkä kaipaa ja ikävöi sitä toista enää. Se ajatus oli musta ainakin jotenkin pelottava sillon kun mun erojuttu oli tuore. Mut niin vaan käy että tuo vittumainen lause "aika parantaa" on niin helvetin totta. Niin se oli myös mun kohdalla vaikka ajattelin että kuristan joka ikisen ihmisen joka mulle sen tulee sanomaan mutta tulikin päivä jolloin huomasin ite sen että niinhän se asia onkin.

"Rakasta, kärsi ja unhoita", sitähän tää elämä välillä on...

-S-

Wille kirjoitti...

Sanna "Suuri parisuhde terapeutti"

Kiitos edelleen kirjoituksistasi. Kyllä minä aion todella lukea kouluhommia ja kyllä minä aina jotain tekemistä keksin.

Jännä miten sinä olet niin huolestunut elämästäni ja pärjäämisestäni. Otan sen vain kehuna. Sinähän muistaakseni kehuit minua söpöksikin joskus viime vuonna. Jäi vaan mieleen.

Mutta älä liikaa minua mieti. Ainakaan poikaystäväsi kanssa, tulee pian mustasukkaiseksi. Kyllä minä pärjään.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla kun noita ystäviä ei oo koskaan ollu liikaa niin haluan sit pitää niistä vähistäkin huolta. Se tässä meidän ystävyydessä onkin niin hienoa ettei toi mun miehenköriläs oo susta mustasukkanen, on vaan hyvillään että mulla on edes muutama selväjärkinen ystävä vai pitäiskö tässä tapauksessa sanoa selväpäinen! Hih!

Niin ja mitä sun söpöyteen tulee niin olen samaa mieltä edelleen! =) Nyt tää köntys parkkeeraa sohvalle ja valmistautuu Kotikatuun!

-S-

Wille kirjoitti...

Tässähän ihan punastuu.

Ja Kotikatu pitää kyllä muistaa katsoa.

Anonyymi kirjoitti...

Vähän menee asian ohi mutta mikä on dosimetri ja mihin sitä tarvitaan?

Anonyymi kirjoitti...

Wiltsu sää oot oikeesti nii semmone mukava ja rento ja sulone tyyppi, että sata varmasti olet vielä tulevaisuudessa onnellisesti parisuhteessa! Turha siitä ainakaa on rssata. Eikä muustakaa. Eiköhä ne opiskelutki lähe siitä suttaantumaan.

Wille kirjoitti...

Se on säteilyannosmittari, jolla mitataan paljonko säteilytyöntekijä alistuu säteilylle.

Toisin sanoen kallis vehje jota täytyy pitää rinnassa kun kuvailee ja joka maksaa ihan liikaa jos sen rikkoo.

Wille kirjoitti...

Jaa, Jensku ehti väliin. Oletko niin nopea vai olenko minä vähän hidas?

Ainakin porukka täällä on kovasti minun puolellani. Jobiki sai kaiken tuplana kunhan sitä oli tarpeeksi kiusattu. Minulle kyllä riittäisi jossain vaiheessa ihan yksi nainen vaan.

Anonyymi kirjoitti...

Taas opin uutta.

Nii, kaksi naista olisi laitonta tai vähintäänkin moraalitonta.
Kyllä sä vielä jonkun löydät, silloin kun vähiten odotat :)

AC/DC kirjoitti...

Ei susta kyllä enää saa millään kunnon poikamiestä. Kyllä sitä kohta ollaan taas niin tossunalla että...

Anonyymi kirjoitti...

Vanha. Auts.

Wille kirjoitti...

Sori. En malttanut olla kuittailematta. Et sinä liian vanha oikeasti ole.

Anonyymi kirjoitti...

Wille

Toisinaan elämässä tulee vastaan vaikeita asioita, jolloin joutuu luopumaan jostain tärkeästä. Asiat on kumminkin pakko kohdata ja miettiä kuinka jatkaa eteenpäin. Se, että tunnet tuskaa, tarkoittaa sitä, että olet elossa.

Älä välitä mitä muut sanovat tai ajattelevat, tee ja käsittele asiat niinkuin itsestäsi parhaimmalta tuntuu. Kukaan muu ei voi määrätä tai päättää sun elämästäs.

Ei se elämä ole helppoa kenelläkään, ei, vaikka kuinka luulis ja näyttäis.
Onnellisuus koostuu pienistä paloista. Sulla on kummiskin välittäviä ihmisiä ympärillä.

-Serkkutyttö yövuorosta-

ps. Kela on myös allekirjoittaneen vihollinen nimimerkillä "opintotukien takaisinperintä vuodelta 2005..."

manninen kirjoitti...

Ei jätkä kyllä kauaa oo vapailla markkinoilla, kuhan vaan saat ittes taas kuosiin niin kyllä koht napsahtaa. (ja sitä pitää miettiä sitä O2:sta syyslomille)

generated by sloganizer.net