maanantaina, elokuuta 20, 2007

Tänään se yhteiselo alkaa

Ei nyt ihan näillä näppäimillä, mutta ehkä noin tunnin päästä tänne minun kiusakseni ja riesakseni porhaltaa AC/DC. Tästä lähtien siis harvemmin enää täällä yksinäni möllötän. Mitähän meidänkin yhteiselosta sitten tulee? Ei mitään hyvää mutta ainakin vuokran saa puolitettua mutta vastaavasti varmaankin tulee ruokaan käytettyä enemmän rahaa kun pitää kaikkea erikoista yrittää väsätä.

No koulussa olikin tänään yllättävän pitkä päivä. Kymmenestä neljään. No nyt onkin sitten yli puolet tämän viikon tunneista käyty. Oli anatomiaa ja säteilysuojelua. Huomenna sitten ansaittu vapaapäivä jolloin voisi yrittää käydä tilaamassa oppikirja anatomiaa varten. Ei vaan kauheasti kiinnostais maksaa maltaita kirjasta jota en kumminkaan paljoa malta lukea.

Ja nyt huomasin myös että Messenger, tuo paskanjauhamisen luvattu ohjelma, ei suostu kirjaamaan minua sisään. Ehkä olen liikaa siellä ollut ja nyt se on ottanut hieman lomaa minusta.
No eipä siellä kovin moni minua kaipaakaan. Korkeintaan yksi.

Humppa Soi: Päivi Paunu: Jokainen päivä on liikaa
Humpastalainattua: "Jokainen päivä on liikaa nyt kun mä ilman sua jäin."

Koulussaopittua: Ruokailun jälkeen pieni kahvi maksaa vain 50 senttiä.

5 kommenttia:

manninen kirjoitti...

Ette sitten tapa toisianne ennen kuin käyn kyläilemässä siellä

Anonyymi kirjoitti...

Luultavasti kuolevat sitä enne ruokamyrkytykseen

Wille kirjoitti...

Epäilläänkö täällä meidän yhteiselomme sujuvuutta?

Anonyymi kirjoitti...

ehkä hieman

manninen kirjoitti...

Teidän paskansietokyky ylittyy kaikkien niiden juttujen ansiosta

generated by sloganizer.net