torstaina, joulukuuta 14, 2006

Piikkinä lihassa

Tänään oli todella hienoa koulussa. Päästiin tositoimiin. Vuoronperään käytiin pareittain sänkyyn ja opettaja seurasi vierestä touhuja. Pantiin oikein kunnolla piikkejä toisiimme. Vedettiin mm. käteen ja perseeseen. Ja vielä miehen kanssa. Ihanaa.

Tässä nyt odottelen Kroonisten Poikamiesten puheenjohtajaa, jos vaikka innostuis lähtemään hänen kanssaan jouluostoksille. Jotain ruokaa pitäisi ainakin käydä ostamassa.

Ja kun täällä aina innostun kiittämään eri blogien kirjoittajia mitä erinäisimmistä syistä niin nyt vuorossa olisi Akkiki. Innostuin sivujesi kautta tarkastamaan mikä bändi tuo Wolfhorde oikein on. Kuulostaa todella lupaavalta. Kiitos.

Kiitetään nyt vielä myös ystäväkirjaani kirjoittaneita. Teitähän on yllättävän paljon. Ja yllättävän positiivisia vastauksia, johtuuko kenties siitä että joulu on tulossa? (Alastonkuvia, vaikka onkin kaivattu, niin tuskin tullaan täällä blogilla näkemään)

Itsekin voisin virittäytyä joulun tunnelmaan pikkuhiljaa. Jos sais vaikka aikaiseksi ostaa sen uuden Raskaanpaa joulua -levyn.

Palataan vielä huomenna ennen blogitauolle siirtymistäni.

Koulussaopittua: "Minulla ei ole piikkikammoa"
Humppa Soi: Wolfhorde: Slaughterhouse Effect

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Arvaas mitä... Wolfhorde on mun pikkuveljen bändi. Se tekee biisejä bändille yhdessä rumpalin kans. Mä oon vannonut, et jos ne joskus alkaa keikkailla niin olen satavarmasti joka keikalla mukana!!! Hyvä, et iskee. Kyllä mä ainaki jaksan sitä kuunnella :) Mäkin lähden tänään joulun viettoon, mutta todennäköisesti mulla ei muuta tekemistä lomalla olekaan kun lueskella muiden blogeja, kirjoitella omaani kaikkee scheissee ja mitä sitä nyt lomalla yleensä tehdään. Minä en tiedä, kun en paljon lomaile... Mutta oikein rentouttavaa joulun aikaa sulle. Älä laske kaloreita ja muista levätä paljon!

Wille kirjoitti...

Näin teen. Minut tulet myös näkemään bändin keikoilla jos vain on mahdollisuutta päästä näkemään.

Akkiki kirjoitti...

Toivotaan kyllä, et ne vielä joskus heittää keikkaa. Olis se niin siistiä olla paikalla ylpeenä isosiskona!

generated by sloganizer.net