perjantaina, joulukuuta 01, 2006

Elvyttämään ja takaisin Keski-Suomeen

No niin, se on viikko taas lusittu. Kyllä on ollutkin pitkä viikko. No kouluhommia sai ainakin vähäsen tehtyä pois alta. Vielä ensiviikon kun jaksais niin sitten ei olisi kuin yksi vajaa viikko jäljellä. Niin se joululoma sieltä vaan lähenee. Tänään sain jo aukaista ensimmäisen luukun joulukalenterista. Tosin se oli vain sellainen Aamulehden ilmaisjakelukalenteri. Suklaakalenteri sitten odottaa kotona, ellei sitä kukaan ole jo ehtinyt syödä.

Kouluun pitäisi hetken päästä suunnistaa. Luvassa olisi pari-kolme tuntia elvytysharjoittelua ja jotain muutakin ensiapuun liittyvää. Sitä olen kyllä saanut jonkun verran harjoitella jo armeijassa, mutta onhan ne ohjeet taas hieman muuttuneet, eikä kertaus ole pahitteeksi. En tiedä sitten jos joskus joutuisi oikeasti sitä antamaan, että miten siinä onnistuisin. Toivottavasti sellaista tilannetta ei tule vastaan.

Palailen blogilleni taas sunnuntaina.

Humppa Soi: Nightwish: The Pharaoh Sails To Orion

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sullahan soi mahtava musa!!

Wille kirjoitti...

Tuota bändiähän minä eniten olen eläessäni kuunnellut. Ei siihen vaan kyllästy.

Anonyymi kirjoitti...

Ei kyllästykään, vaikka on kyllä ihan huippua ku bändiltä tulee uusi levy ensi vuonna. Enkä jaksa odottaa et pääsis taas niitten keikalle. On sitä jo odoteltu!

Wille kirjoitti...

No on odotettu on. Kahdesti olen niiden keikalla käynyt ja varsinkin Jyväskylän paviljongin keikka oli aivan mahtava. Ehdottomasti paras keikka missä olen ikinä käynyt.

Anonyymi kirjoitti...

Hei mäkin olin siellä! Tosin olin ollut viikkoa aiemmin myös Tampereen Klubilla niitten keikalla. Pitää kyllä myöntää, et Klubin keikki oli vieläkin parempi. Johtuu varmaan pienemmästä tilasta. Ja siitä, että sinne ei ihan kaikki tainuu lippuja saada kun ne jo loppu... Me so happy.

Anonyymi kirjoitti...

Odotan kyllä innolla uuden levyn julkaisua. Uskon että siitä tulee mahtava.

Wille kirjoitti...

Ei siitä voi tulla kuin mahtava. Sitten pääsee pian keikoille. Tulis nyt se levy vaan eka.

generated by sloganizer.net