tiistaina, maaliskuuta 18, 2008

Nyt en avaudu, en ryve

Eilen sitä taas teki hyvää vähän purkaa ajatuksia tänne ja tänään taas palaan takaisin tylsempiin aiheisiin.

Eilen kun töihin talsin niin matkalla pyörähdin Klubilta ostamassa itselleni lipun ensi viikon torstaille. Ai miksikö? No Metsatöllia ja Korpiklaaniahan täytyy mennä katselemaan ja kuuntelemaan. On kyllä mukava käydä pitkästä aikaa keikalla. Keikalla käynti on samanlaista kuin levyjen ostaminen. Vaikka olisi edellisenä päivänä käynyt keikalla niin tuntuu että olisipas kivakäydä jossain. Levyn ostossa sama homma. Jo siinä kun kuuntelee uutta levyä niin alkaa tekemään mieli ostaa lisää.

Ja loppuun vielä täytyy kiittää Mannista. Kiitos kun tutustutit minut Gooniin. Kuulostaa kyllä hyvältä. Ja varsinkin tuo kappale Kaiken ei tarvitse. Sehän on kuin tehty minulle. Nyt kaikki kuuntelemaan se biisi.

Humppa Soi: Goon: Kaiken ei tarvitse
Humpastalainattua:
" Pitäis joltain uudelta kantilta elämää katsoa.
Mutta jos ei ole ketään jonka vuoksi yhtään mitään saavuttaa,
se voi olla vähän vaikeaa." (En ole aivan 100% varma menikö se ihan noin mutta ainakin sinne päin)

Elämässäopittua: Auttaiskohan nälkään jos söis jotain?

6 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Sellainen biisi mikä vaatii kesämielentilan mikä ei itelläni tällä hetkellä ole. Tiedätkö, sellainen aurinko paistaa, ruoho vihertää. Muuten alkaa vaan tuo sävel ärsyttää ja sen se nyt tekikin.

Minja kirjoitti...

Minusta se ei kyllä ärsyttänyt mitenkään. Se oli vähän tuollainen harmiton rallatus. Ei ehkä ihan minun makuuni, mutta ei aiheuttanut negatiivisiakaan tunteita. Ihan jees. :)

manninen kirjoitti...

Oleppa hyvä. Kerrankin voisi sanoa että hyvää "iloista"-musiikkia...

Anonyymi kirjoitti...

Hii...olen huomenna töiden jälkeen menossa levykaupoille! En enää pysty vastustamaan osteluhimoani! Asetin itselleni rajan: VAIN kaksi levyä. Voi kyllä tulla vaikeuksia, minä kun en oikein tykkää siitä, että minulle asetetaan rajoja. ;)

Thundercat kirjoitti...

Aika sulle sopivat sanat kyllä ;D

Wille kirjoitti...

Mimmu ja Minja ja Manninen ja Thundercat: Minä kyllä tykkäsin kovasti vaikkei yleensä kyllä iloinen rallattelu minuun iski. Tuossa ehkä ne sanat enemmän vielä iskivät tai ainakin herättivät mielenkiinnon.

Sirenita: Minä olen sopinut itselleni että ostan seuraavan kerran levyn (toim. huom. levyjä) kun saan palkan. Voi kyllä olla että sorrun Metsatöllin keikalta levyn ostamaankin.

generated by sloganizer.net