torstaina, kesäkuuta 26, 2008

Olen huono tekemään päätöksiä

Maksoin sittenkin että varaavat minulle Limingasta paikan. Ainahan sen voi perua jos suunnitelmat muuttuu, rahaahan siinä vain menee. Voisi olla kyllä piristävää vaihtelua vaihtaa vähän maisemaa ja tehdä jotain ihan muuta. Vaikka vähän harmittaisi kyllä täältä Tampereelta lähteä pois nyt kun tänne pikkuhiljaa on alkanut sopeutua.

Nyt olen kyllä aivan rahaton mutta on sitä ennenkin tultu vähällä toimeen. Makaroonia vaan naamaan niin eiköhän se siitä. On niin nätti kelikin ulkona että tekisi mieli soittaa ja perua tämän päivän työt ja mennä hyvässä seurassa mölkkyä pelailemaan. Mutta pakko mennä töihin että edes joten kuten rahat riittäisivät. Laitetaanpas tähän vielä vaikka biisitaistelu aiheeseen liittyen. Kumpi parempi?



Gamma Ray - Money



Irwin Goodman - Kun ei rahat riitä

16 kommenttia:

Mimmu kirjoitti...

Mä nyt lähden ton ekan biisin kelkkaan.

Tiina kirjoitti...

Irwin!

Vaikka olis sillä parempiakin.

Wille kirjoitti...

Mimmun vastauksesta en ollut aivan varma mutta Tiina ei kyllä yllättänyt yhtään. Jotenkin arvasin että ensimmäinen biisi ei Tiinaan iske.

Minja kirjoitti...

Pakko valita Gamma Ray. En tykkää Irwinistä.

Wille kirjoitti...

Mitä? Et tykkää Irwinistä! Paha miinus.

Minja kirjoitti...

:(

Mimmu kirjoitti...

Mullekin tais sitten tulla miinus. Mua vaan ärsyttää Irwinin ääni jollain tapaa.

Wille kirjoitti...

No pääasia että kuitenkin tykkäätte Mikko Alatalosta. Ettekö tykkääkin?

Mimmu kirjoitti...

Ööh.. Ei?

Wille kirjoitti...

Tykkäät sinä. Et vain ehkä tiedosta sitä vielä.

Minja kirjoitti...

Minä tykkään Känkkäränkästä kyllä! Mutta siitä omasta nimikkokappaleestani en tykkää kyllä yhtään. :P

Wille kirjoitti...

Hyvä että edes Känkkäränkästä. Ja mitä vikaa nimikkobiisissäsi muka on? Kaunis ja herkkä kappale.

Mimmu kirjoitti...

Aika heikkoa ollu toi sun suorittama aivopesu Alatalofaniksi.

Wille kirjoitti...

Hiljaa hyvä tulee.

Mimmu kirjoitti...

Okei, pitää sit pitää varansa :)

Thundercat kirjoitti...

kyl mä gamma raylle annan äänen

generated by sloganizer.net