maanantaina, kesäkuuta 30, 2008

"Me kaikki kunnon ihmiset vielä sua syntipukkina tarvitaan"

Tästä päivästä ei taas paljon lapsenlapsille kertomista ole. Mutta eihän tarvitse ollakaan kun lapsenlapsia varten pitäisi olla lapsia ja niitä varten tarvittaisiin minun tietojen mukaan nainen ainakin pariksi minuutiksi. Huomenna voisi lähteä kaupungille jo päivällä kun siellä pitäisi aikamme ja kaikkien muidenkin aikojen suurmies Mikko Alatalon laulattaa yleisöä. Olisihan se jo korkea aika päästä Mikko näkemään.

Parturissakin olen meinannut ihan tosissani tällä viikolla jo käyvän. Ei sillä että minulla mitään naista olisi mutta kai sitä voisi sen verran sanoja syödä että vähän lyhentäis ja siistis tätä pehkoa. Varsinkin kun ens viikonloppuna olisi serkun häät. Eihän ne tällaisena peikkona minua sinne varmaan päästäisikään ja häissä kun on yleensä hyvää ruokaa niin en halua jäädä niistä paitsi. Sitäpaitsi siitä saa hyvää puheenaihetta sukulaisten keskuuteen kun huomaavat minun lyhentäneen lettiäni. Luulevat varmaan että minulla on nainen. Hahahaa. Eipä olekaan, eikä tulekaan. Long Live Bachelor!

Humppa Soi: Mikko Alatalo: Mädäntynyt sydän
Humpastalainattua:
"Tuntee pienen piston mädäntynyt sydän kun turhaan mies etsii nuoruuttaan."

10 kommenttia:

Minja kirjoitti...

Mikko lauloi keskustorin teltassa perjantaina, kun odotin Mimmua torilla. Minä kuulin!

Anonyymi kirjoitti...

Voih EIIIIH! Ennen ja jälkeen -kuvat sitten näytille, vai mitä?

Wille kirjoitti...

Minja: Jotkut oli töissä silloin.

Loviisa: Ei ole kameraa, ei voi ottaa.

Tiina kirjoitti...

Et kai sä vaan leikkaa niitä kiharoita kokonaan pois!!!???!!!!

Wille kirjoitti...

En minä niitä nyt kokonaan leikkele. Vähän vaan jos lyhentelis. Äkkiähän ne kyllä takaisin kasvaa.

Mimmu kirjoitti...

Kerää ne kiharat sitten mukaan mitä lähteekään ja myy eBayssa ;)

Wille kirjoitti...

Eikö se olisi jo itsensä myymistä?

Mimmu kirjoitti...

Myihän se yks tyyppi elämänsäkkin...

Anonyymi kirjoitti...

Sähän olet alkanut vallan sosiaalliseksi! Onnitteluni. Eikös vaan olekin kivaa?!

En ole kiharapehkoasi nähnyt (paitsi videossa, mutta sitä ei lasketa), mutta silti toivon ettet leikkaa sitä. Supaise saparot päähän vaikka. Kiharuus on aina kivuutta.

Wille kirjoitti...

No hyvä että edes joskus vähän sosiaalisesti toimin ettei ihan pääse unohtumaan.

Hiukset lähti. Sorry. Itsekin kadun tätä.

generated by sloganizer.net